کودکان و نوجوانان باید دانستن تاریخ را دنبال کنند

شهردار منطقه ۱۱ تهران در دیدار با جمعی از کودکان و نوجوانان این منطقه به مناسبت هفته کودک گفت: تلاش کنید در همه ابعاد بهترین باشید و دانستن تاریخ را جدی بگیرید .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، سید محمد موسوی شهردار این منطقه به مناسبت هفته کودک و نوجوان با جمعی از نوجوانان این منطقه دیدار کرد و آنها نیز دغدغه ها و مسائل نوجوانان را مطرح کردند.

موسوی خطاب به نوجوانان گفت: ما نیاز به قوی شدن در همه ابعاد داریم از این رو توصیه میکنم؛ هر کدام شما در هر بعدی فعالیت میکنید تلاش کنیدبهترین باشید.
موسوی ادامه داد:  حوزه مدیریت و برنامه محیط زیست از حوزه های مهم در سطح دنیاست و از نیاز های اساسی و اولیه هر جامعه و شهری  است تا بتوانند پیشرفت کنند.

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به یک حدیث گفت:  هر کس علمی داشته باشد سلطان است؛ کسی میتواند فرمانروایی کند که عالم باشد. کشور هایی که به باقی کشور ها دست درازی  میکنند از نبود علم در یک جامعه استفاده میکنند.در جامعه ما نیز تمامی مسائل و مشکلات ریشه در همین مساله دارد.

شهرداری منطقه ۱۱ ادامه داد:  تاریخ را خوب مطالعه  کنید و دانستن آن را جدی بگیرید. این به معنای درس گرفتن از تاریخ است.خیلی از مسائل امروز ما به دلیل ندانستن تاریخ توسط مردم ماست؛  چون حقایق وارونه جلوه داده میشود و ما نیز مطالعه نکرده ایم و این همان جهاد تبیین است که ما تلاش داریم برای شهروندان و کودکان و نوجوانان منطقه این تاریخ را به درستی نشان دهیم .

موسوی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری گفت:  مسائل اخیر کشور به بهانه ی موضوعات اقتصادی و اجتماعی است اما اصل قضیه این است که دشمنان با یک کشور قوی مشکل دارند و هر روز توطئه جدیدی را برای کشور پیاده سازی میکنند.

شهردار منطقه ۱۱ تهران در انتها هفته کودک و نوجوان را تبریک گفت و برای نوجوان آرزوی موفقیت و سلامتی  کرد و افزود:  تلاش این است که دغدغه های شما را بر طرف کنیم و بستر سازی مناسبی برای پیشرفت شما انجام دهیم لذا شما نیز به عنوان نخبگان آینده باید تلاش کنید تا تاریخ را مطالعه کنید و به درستی از گذشته تا امروز به عبرت اموزی از تاریخ بپردازید .

انتهای پیام

۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 27152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =