تقدیر از رییس پلیس راهور تهران توسط شهردار منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ همزمان با هفته گرامیداشت فراجا، با رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران دیدار کرد و از پرسنل یگان حفاظت شهرداری منطقه نیز تقدیر به عمل آورد. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «رضا شرفی» به همراهی جمعی از معاونان و مدیران منطقه با حضور در مرکز فرماندهی پلیس راهور تهران، با سردار «محمدحسین حمیدی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به مناسبت هفته فراحا دیدار و گفت‌وگو کرد.

شرفی در این دیدار، با تبریک هفته فراجا، از خدمات و اقدامات پرسنل نیروی انتظامی و پلیس راهور تقدیر کرد و با اشاره به همکاری‌های مدیریت شهری و پلیس راهور، گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری منطقه ۱۰ در زمینه ایمن‌سازی، آرام‌سازی و تسهیل در تردد وسایل نقلیه و رفت و آمد شهروندان ارائه کرد.

وی اجرای طرح استقبال از مهر ۱۴۰۱ از سوی مدیریت شهری را یادآور شد و گفت: در ایام بازگشایی مدارس، ۴۳ نقطه حساس و پرتردد از سوی منطقه شناسایی و با استقرار اکیپ‌های اجرایی در دو نوبت ساعات بازگشایی و خاتمه فعالیت مدارس، تلاش شد تا از تشدید ترافیک جلوگیری شود.

شهردار منطقه به اجرای طرح خدمت در منطقه در طول این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: براساس طرح خدمت بزرگراه شهید نواب صفوی به عنوان یکی از محوری‌ترین شریان‌های اصلی شهری در حال ایمن‌سازی است و اقداماتی اساسی در تعویض و نصب گاردریل و گل گارد در دو سوی شمالی و جنوبی این بزرگراه حال انجام است.

شرفی ادامه داد: بهبود، ترمیم و نوسازی معابر یکی دیگر از سرفصل‌های اصلی طرح خدمت است که در این چارچوب، اقداماتی برای روکش مکانیزه آسفالت معابر اصلی و همچنین لکه‌گیری و روکش دستی در محورهای مختلف از نواحی سه گانه انجام شده است.

در ادامه این دیدار، سردار حمیدی نگاه خدمت‌محور در مدیریت شهری و تعامل و همکاری شهرداری تهران با پلیس راهور را ارزنده و قابل تقدیر دانست.

در پایان این دیدار، شرفی با اهدای لوحی از خدمات رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تقدیر کرد.

تقدیر از رییس پلیس راهور تهران توسط شهردار منطقه ۱۰

تقدیر از رییس پلیس راهور تهران توسط شهردار منطقه ۱۰

دیدار شهردار منطقه ۱۰ با فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران

همچنین شهردار منطقه به همراه جمعی از مدیران منطقه با حضور در دفتر «سرهنگ سید هادی موسوی» مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، فرارسیدن هفته فراجا را به وی و همکارانش تبریک گفت.

وی در این دیدار، با تبریک هفته فراجا و تقدیر از خدمات انجام شده از سوی یگان حفاظت شهرداری تهران، نسبت به اقدامات و برنامه‌های یگان حفاظت منطقه ۱۰ اظهار رضایت کرد و گفت: یگان حفاظت منطقه تاکنون همکاری خوبی با مجموعه مدیریت شهری داشته است و در تمامی موضوعات مورد نیاز، نیروهای شهرداری منطقه را همراهی کرده‌اند.

سرهنگ موسوی، مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران نیز با تشکر از حضور شرفی و هیات همراه، نسبت به همکاری و همراهی بیشتر نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران در موضوعات مورد نیاز از سوی شهرداری منطقه ۱۰ قول مساعدت داد.

در پایان این دیدار، شهردار منطقه ۱۰ با اهدای لوحی مزین به تمثال سردار دل‌ها، سردار سرلشکر شهید «حاج قاسم سلیمانی» از سرهنگ موسوی تقدیر به عمل آورد.

تقدیر از رییس پلیس راهور تهران توسط شهردار منطقه ۱۰

تقدیر از رییس پلیس راهور تهران توسط شهردار منطقه ۱۰

تقدیر از نیروهای یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۰

«رضا شرفی» در ادامه هفته فراجا، با فرمانده و نیروهای یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۰ نیز دیدار و از خدمات آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تبریک هفته فراجا گفت: امروز یکی از نقاط قوت ایران اسلامی، نیروی انتظامی است که سرشار از نیروهای غیرتمند، مومن و انقلابی است و تفکر فرماندهان و نیروهای آن، جهادی و انقلابی است.

وی ادامه داد: من به عنوان یک شهروند چون از نزدیک شاهد زحمات این نیروها هستم، وظیفه خود می‌دانم که خدماتی که توسط پرسنل انتظامی انجام می‌شود را مطرح و انتقال دهم.

شهردار منطقه یکی از وظایف شهروندی را اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی دانست و تصریح کرد: این ایام، مظلومیت پلیس نمایان شده است در حالی که آنها شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی هستند.

در این دیدار، سرگرد «محسن حقیقی‌نیا» فرمانده یگان حفاظت منطقه گزارشی از وظایف و خدمات یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۰ ارائه داد و در پایان، شرفی با اهدای لوح تقدیر از زحمات این نیروها تقدیر و تشکر به عمل آورد.

تقدیر از رییس پلیس راهور تهران توسط شهردار منطقه ۱۰

تقدیر از رییس پلیس راهور تهران توسط شهردار منطقه ۱۰

تقدیر از رییس پلیس راهور تهران توسط شهردار منطقه ۱۰

دیدار مدیران منطقه ۱۰ از فعالان نظم و امنیت منطقه

در ادامه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، جمعی از مدیران منطقه و شهرداران نواحی، با حضور در کلانتری‌های ۱۰۸ شهید نواب صفوی و ۱۱۱ هفت چنار، با روسای این کلانتری‌ها دیدار کردند.

در این دیدارها، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، از خدمات شبانه‌روزی و بی شائبه پرسنل فراجا تشکر و با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد و درخصوص وضعیت اجتماعی و امنیت منطقه نیز گفت وگو شد.

همچنین «محمد اسمعیل ریاضی» سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک و سرگرد «محسن حقیقی نیا» فرمانده یگان حفاظت شهرداری منطقه با سرهنگ «شهرام تقی زاده» سرکلانتر پلیس راهور غرب تهران و سرهنگ «رضا انصاری» رئیس پلیس راهور منطقه ۱۰ دیدار و هفته فراجا را به آنها و همکارانشان تبریک گفتند.

در این دیدار، درخصوص وضعیت ترافیکی منطقه و همچنین المان‌های شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک تبادل نظر شد.

همچنین سرگرد حقیقی‌نیا با حضور در سرکلانتری هشتم تهران، با نیروهای پلیس تخصصی آن دیدار و هفته فراجا را به آنها تبریک گفت.

تقدیر از رییس پلیس راهور تهران توسط شهردار منطقه ۱۰

تقدیر از رییس پلیس راهور تهران توسط شهردار منطقه ۱۰

تقدیر از رییس پلیس راهور تهران توسط شهردار منطقه ۱۰

۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 27157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =