حضور کودکان منطقه ۱۲ در صحن شورای اسلامی شهر تهران

شهردار منطقه ۱۲ از دیدار ۲۱ کودک از کودکان این منطقه با اعضای شورای اسلامی شهر تهران به بهانه هفته جهانی کودک خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی ضمن تبریک هفته جهانی کودک، کودکان را مایه امید و نشاط کشور دانست و گفت: دیدار ۲۱ کودک از کودکان منطقه با اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران با هدف افزایش حس کرامت و ارزشمندی کودکان و ایجاد همدلی و صمیمت بیشتر با مسؤولان نظام برگزار شد.

وی با تأکید بر جایگاه کودکان در تصمیم‌سازی‌های مدیران و برنامه‌ریزان کشور افزود: بدون شک همه برنامه‌ریزی‌های کلان کشور معطوف به ساختن آینده‌ای متعالی و مترقی برای نسل‌های جوان است.

روز گذشته، سه‌شنبه، ۱۹ مهرماه، ۲۱ کودک از کودکان منطقه ۱۲ برای حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران و دیدار با اعضای این شورا به محل شورا واقع در خیابان بهشت اعزام شدند.

بر اساس این گزارش این دیدار با حضور مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و دیگر اعضای این شورا، امیری، رئیس اداره کل آموزش و مشارکت‌های شهروندی شهرداری تهران، سیرامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

ساداتی درباره این خبر توضیح داد: در این برنامه کودکان با قرائت قرآن، اجرای سرود و مجری‌گری برای اعضای محترم شورای شهر هنرنمایی کردند که این جلسه با اهدای گل از سوی کودکان به حضار و اهدای هدایا از طرف اعضای محترم شورا به کودکان شرکت‌کننده پایان یافت.

وی سپس به دیگر برنامه‌های اجراشده در هفته کودک اشاره کرد و ضمن یادآوری هم‌زمانی هفته کودک با هفته تهران افزود: با استفاده از این فرصت، ویژه‌برنامه‌های روایت قصه‌های طهران با هدف آشنایی کودکان با طهران قدیم در سطح سراهای محلات منطقه به اجرا درآمد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اجراشده در این هفته، برگزاری جشن هفته کودک در کانون‌های کودک سراهای محلات، اجرای نمایش با مشارکت سازمان آبفای منطقه ۴ در همین سراها، نمایشگاه کتاب کودک با مشارکت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در محله شهید هرندی، اهدای هدیه به کودکان دارای معلولیت (همکاران شاغل)، اجرای تورهای گردشگری (کاخ گلستان، پارک آبی آزادگان، کانون پرورش فکری خیابان حجاب) و اعزام ۱۶۰ دانش‌آموز برای تماشای فیلم پسر دلفینی به همراه کارشناسی برای نقد و تحلیل فیلم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 27162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =