برگزاری شب شعر «واعتصمو» در شب میلاد خاتم الانبیا بر فراز برج میلاد

ویژه برنامه شب شعر «واعتصمو» با حضور شعرای مطرح آیینی و دینی و جمعی از مدیران برج میلاد و حوزه هنری به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) در سکوی دید باز برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر به نقل از روابط عمومی برج میلاد،  همزمان با آغاز هفته وحدت و مراسم شب شعر «واعتصمو» اشاره شامگاه پنج شنبه ۲۲ مهرماه بر فراز برج میلاد  با اجرای ویژه سید رضا شرافت برگزار و در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی، مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی به وحدت میان مسلمین اشاره کرد و گفت:مسئله هفته وحدت با اختلاف شروع شد و هنر انسان های بزرگ آن است که از میان اختلافت های سطوح مختلف به یک وحدت کامل میان مسلمین برسد.
وی ادامه داد: مساله این است که همه فرزندان مسلمانان فرزندان حزب الله هستند و این فرزندان ممکن است گاهی با هم دعوا کنند و یا اختلاف نظر با هم داشته باشند، اما در نهایت این فرزندان هر آنچه که صلاح خانواده و بزرگشان است، با مصلحت اندیشی به روال بازمی گردانند.
به گفته سیفایی،شیعه و سنی باید مشکلاتشان را مابین خودشان حل کنند و نباید به طعنه و کنایه با یکدیگر صحبت کنند، ما باید هم سرنوشت باشیم تا کرامت امت پیامبر اکرم (ص) حفظ شود.
در ادامه این نشست شعرای مطرح دینی و آیینی شامل محمدرضا طهماسبی، حسن اسحاقی، سید احمد علوی، احمد بابایی، نغمه مستشار نظامی، حمزه محمودی شاعر افغان،سید جواد شرافت، قاسم صرافان، احمد شهریار شاعر پاکستانی و سیده فرشته حسینی سروده های خود را در وصف اهل بیت و حضرت پیامبر صلی الله علیه برای مخاطبان خود خواندند.
از دیگر بخش های این نشست، برپایی ورک شاپ هنرمندان هنرهای تجسمی بود که در طول این برنامه دست به خلق آثار هنری با مفهوم مذهبی و یا نام حضرت محمد (ص) زدند.
همچنین در حاشیه این شب شعر استیج برنامه های کودکانه و شاد به مناسبت هفته کودک برای کودکان و نوجوانان در محوطه برج میلاد، برگزار شد و استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان انجام شد.گریم صورت و اجرای شاد و کودکانه از جمله برنامه های این استیج بود.
 انتهای پیام/
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 27186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =