تعامل و ارتباط شهرهای عضو مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور افزایش می‌یابد

رئیس کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور گفت: تعامل و ارتباط شهرهای عضو مجمع کلان‌شهرهای کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ؛عبدالمطهر محمدخانی در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور مدیران ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران برگزار شد، اظهار کرد: کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل در دوره جدید ذیل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور تشکیل شد.

وی تصریح کرد: با آغاز فعالیت این کمیته، شش کارگروه رسانه با مدیریت روابط عمومی شهرداری ارومیه، کارگروه راهبردی و توسعه با مدیریت روابط عمومی شهرداری قم، کارگروه شبکه اجتماعی و تولید محتوا با مدیریت روابط عمومی شهرداری اراک، کارگروه تبلیغات و برند شهری با مدیریت روابط عمومی شهرداری شیراز، کارگروه ارتباطات مردمی به مدیریت روابط عمومی شهرداری اصفهان و کارگروه بین‌الملل و دیپلماسی شهری هم با مدیریت روابط‌عمومی شهرداری یزد تشکیل شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران تصریح کرد: بخش ارتباطات، بین‌الملل و رسانه تمام ۲۰ شهر عضو مجمع کلان‌شهرها در این کارگروه‌ها عضویت دارند و همکاری انجام می‌شود.

محمدخانی خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث اخیر و اتفاقات تلخی که در برخی از شهرها رخ می‌دهد و فضایی که رسانه‌های خارج از کشور ایجاد کرده‌اند، نقش رسانه‌های کشور را بیش از پیش به ما نشان می‌دهد.

رئیس کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور افزود: اشکالات و نواقصی که در جامعه وجود دارد و ممکن است منجر به دلخوری شهروندان شود، توسط رسانه‌های بیگانه به یک خشم عمومی تلقی می‌شود تا بتوانند نواقص را خیلی بیشتر از واقعیت نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر تنها در شهر تهران ۵۰ دستگاه اتوبوس را از دست دادیم، گفت: برای تهیه هر یک از این اتوبوس‌ها تلاش و هزینه بسیاری صورت می‌گیرد تا بتواند بخشی از مشکلات حمل‌ونقل و ترافیک را رفع کند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران افزود: این موضوعات به خوبی نقش روابط‌عمومی و رسانه در آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی درست و دقیق و سریع به مردم را نشان می‌دهد.

محمدخانی از تلاش این کمیته برای افزایش ارتباط و تعامل ۲۰ شهر عضو مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران خبر داد و گفت: تبلیغات و پیگیری مطالبات شوراها و مدیران شهری در این ۲۰ کلان‌شهر از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته است و تلاش می‌کنیم که به این وسیله اهداف مجموعه مدیران شهری در این شهرها بیشتر محقق شود.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 27188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =