وحدت رویه در بحث مدیران ارتباطات ایجاد شود

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: به دنبال این هستیم تا با ایجاد یک وحدت رویه در بحث‌های رسانه‌ای شهرداری‌ها، به گونه‌ای عمل شود که اقدامات شهرداری‌ها شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران ؛احسان متولیان در حاشیه نشست سی‌امین کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که به میزبانی شهرداری شهر جهانی یزد برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران و رسانه‌های استان یزد با اشاره به اهداف تشکیل مجمع و نشست کمیته‌های روابط عمومی‌ها، ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلانشهرهای ایران اظهار کرد: در این نشست در خصوص ایجاد وحدت رویه در بحث‌های رسانه‌ای شهرداران کلانشهرهای ایران بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: شهرداری‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های رسانه‌ها به عنوان ابزاری برای معرفی خدمات خود به مردم استفاده کنند و از طریق تریبون رسانه‌ها اقدامات انجام شده و خدماتی که برای مردم فراهم شده است را به نحو احسن به اطلاع مردم و شهروندان برسانند.

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با تأکید بر اهمیت وحدت رویه در اطلاع‌رسانی اقدامات و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این خصوص خاطرنشان کرد: لازم است به نحوی عمل شود که مجموعه‌های شهری بتوانند شهرداری‌ها را در یک اتاق شیشه‌ای برای مردم قرار دهند و از این طریق شفافیت در مسائل ایجاد می‌شود.

متولیان گفت: کسب این هدف سبب می‌شود مردم از اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری مطلع شوند و در جریان مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط خادمان خود در حوزه مدیریت شهری قرار بگیرند.

انتهای پیام/

۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 27189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =