نقشه‌های تیپ معماری در دسترس شهروندان منطقه ۱۵ قرار گرفت

شهردار منطقه ۱۵ گفت: بارگذاری نقشه های تیپ معماری در قطعات ۱۲۰، ۱۴۰، ۲۴۰ و ۳۶۰ متری برای اولین بار در پرتال شهرداری تهران انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ با اشاره به اینکه بارگذاری نقشه های تیپ معماری در قطعات ۱۲۰، ۱۴۰، ۲۴۰ و ۳۶۰ متری برای اولین باردر پرتال شهرداری منطقه ۱۵ تهران انجام شد، افزود: این خدمت برای نخستین بار و در راستای دسترسی شهروندان به نقشه های مورد تایید شهرداری در کوتاهترین زمان ممکن، با تاکید بر کاهش میانگین زمانی صدور پروانه و کمک به کاهش هزینه های ساخت، گام موثری در ارائه خدمات بهتر و سریع تر به شهروندان منطقه انجام شد.

به گفته او؛ بارگذاری نقشه های معماری تیپ جهت املاک واقع در محلات افسریه، مشیریه، رضویه و ...  با هدف افزایش رضایت مندی هر چه بیشتر  از ابتدای شش ماهه دوم سال جاری انجام می شود.

صباغ در ادامه افزود: متقاضیان می توانند جهت استفاده از نقشه های معماری موصوف به پرتال شهرداری منطقه ۱۵ تهران به آدرس https://region۱۵.tehran.ir- پیوندها/ نقشه های معماری مراجعه و نقشه های معماری مورد نیاز را با توجه به قطعات  املاک انتخاب و بارگیری کنند.

شهردار منطقه در پایان اضافه کرد: شهروندان با انتخاب گزینه های موجود، مراحل تایید نقشه را طی نمی کنند که این اقدام موجب کاهش چشم گیر در مدت زمان صدور گواهی پروانه ساختمانی می شود.

انتهای پیام//


 

۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد خبر: 27229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =