حل مشکل آلودگی هوا و ترافیک از اولویت‌های پایتخت

بابایی با اشاره به افتتاحیه پروژه‌های شهری در شنبه‌های امید و افتخار گفت: افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی ترافیک و آلودگی هوا را در شهر تهران به شدت کاهش می دهد.

به گزارش شهر؛ مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران در هشتمین شنبه امید و افتخار، گفت: یکی از اولویت‌های مهم شهر ما حل مسئله آلودگی هوا و حمل و نقل و ترافیک است که امروز شاهد هستیم، آیین بهره برداری از ۲۰۰ اتوبوس و ۶۲ مینی بوس در تهران به نحو مطلوب صورت گرفت. در این پروژه توجه ویژه به تولید داخلی از جمله مسائل مهمی است که در حوزه حمل و نقل و مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: امیدواریم که با کمک دغدغه مندانه دستگاههای مختلف در کشور و تلاش مدیریت شهری شاهد بهره‌برداری هرچه بیشتر از اتوبوسها و دیگر ناوگان حمل و نقل شهری برای ایجاد رفاه حال شهروندان تهرانی باشیم. چرا که افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی ترافیک و آلودگی هوا را در شهر تهران به شدت کاهش می دهد.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با اشاره به تاثیر شنبه‌های امید و افتخار در افزایش امید در شهروندان تهرانی، گفت: در شرایطی که دشمنان از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نمی کنند، مدیریت شهری به طور ویژه وظیفه خود را برای خدمت رسانی به شهروندان انجام داده و با افتتاح پروژه‌های بیشتر موجبات تامین نیازهای شهروندان تهرانی را فراهم می‌آورد.

وی تصریح کرد: وقتی به رصد پروژه‌های شهری که شنبه‌ها افتتاح می‌شوند می‌پردازیم با دیدن تنوع پروژه‌ها متوجه نوعی پیشرفت متوازن در حوزه شهری می‌شویم که در نهایت می‌تواند لبخند رضایت را بر لب شهروندان بیاورد.

منبع؛ ایسنا

انتهای پیام/

۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
کد خبر: 27251

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =