تقدیر از شهردار تهران برای رقم زدن یکی از روزهای خوب مدیریت شهری/  عملکرد خوب مدیرعامل شهرآفتاب

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت:روز گذشته که ۲۰۰ اتوبوس، ۶۲مینی بوس و کلید دوهزارمین تاکسی نوسازی شده تحویل داده شد، یکی از روزهای خوب مدیریت شهری بود.

به گزارش خبرنگار شهر، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه فضا برای برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب به شکل با کیفیتی فراهم شده است، گفت: علاوه بر سالن های خوب و هواسازها، تمیزی بسیار بالای شهر آفتاب و نظم خوب و پرسنل آموزش دیده و همچنین نگهداشت تجهیزات و دسترسی مخاطبان با مترو به این فضا، شهر آفتاب را به بلوغ رسانده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: باید از مدیرعامل شهر آفتاب تقدیر کرد چراکه با جدیت مسائل مرتبط را دنبال کرده است. تقاضای من این است که با معاون حقوقی ریاست جمهوری جلسه ای را برگزار و ایرادات شکلی نمایشگاه شهر آفتاب را برطرف کنیم.

تشکری هاشمی با تأکید بر اینکه روز گذشته یکی از روزهای خوب مدیریت شهری بود، خاطرنشان کرد: سهمیه واگذاری اتوبوس از سوی دولت از سال ۸۹ متوقف شده بود اما پس از وقفه ۱۲ ساله الگوی گذشته مورد توجه وزارت کشور قرار گرفت و با پیگیری خوب شهرداری تهران، روز گذشته ۲۰۰ اتوبوس تک کابین وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شد که اتفاق خوبی است هرچند شهر حداقل به هفت هزار اتوبوس نیاز دارد. البته پیش بینی شده حداقل هزار و ۷۰ دستگاه اتوبوس از طریق دولت وارد ناوگان شود.

وی افزود: ۸۰ درصد قیمت اتوبوس یارانه داده شد که اتفاق مبارکی است چراکه شهرداری در حال حاضر توان خرید اتوبوس با قیمت نجومی را ندارد. با وجود اینکه مشکل حمل و نقل در تهران با مینی بوس برطرف نمی شود اما ۶۲ مینی بوس نیز به ناوگان اضافه شد.

تشکری هاشمی ضمن تقدیر از شهردار تهران تأکید کرد: تقاضای من این است که پیگیری ها بیش از پیش ادامه پیدا کند و مستمر باشد. همچنین باید سهمی به طور مشخص برای تاکسی های تولید داخل تعیین شود.

انتهای پیام/

۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 27264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =