اجرای طرح خدمت در منطقه۲ کلید خورد

شهردار منطقه ۲ گفت:طرح خدمت با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقاء سطح نگهداشت شهر در محلات با بسیج نیروهای اجرایی به مدت یک هفته در نواحی ۹گانه آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،مهدی صالحی گفت: طرح راه خدمت با اهداف ۵ گانه بکارگیری تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران جهت حل معضلات شهری منطقه، هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی در بازه زمانی مشخص، افزایش دقت سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات در شهر، ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی در شهرو ارتقای سطح رضایتمندی در شهر و شهروندان اجرا می شود .
وی افزود: در این طرح همه حوزه ها و  نواحی  ۹ گانه با بهره گیری  از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی نسبت به حل معضلات شهری منطقه  اقدام می کنند.
 صالحی با تاکید بر رعایت دقت، سرعت و اجرا در رفع مشکلات گفت: تلاش می شود در این طرح  سطح کیفیت خدمات رسانی ارتقا و رضایتمندی حداکثری شهروندان حاصل شود.
شهردار منطقه ۲ گفت: نوسازی و بازسازی مخازن،زیر مخزنی ها پوشانندگی و رنگ آمیزی جداره های شهری، روکش و لکه گیری آسفالت، رفع مشکلات المان های ترافیکی و پل های مکانیزه، مبارزه با جانوران مضر شهری و بازپیرایی فضای سبز و  بوستان ها از جمله اقدامات اجرایی در این طرح  است.

انتهای پیام

۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 27269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =