اجرای ۷۳ پروژه توسعه محله‌ای در منطقه۸

پیشرفت فیزیکی چهارده پروژه احداثی و پنجاه‌ونه پروژه توسعه محله‌ای سال جاری در منطقه ۸ تسریع شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ هشتمین جلسه کنترل پروژه سال ۱۴۰۱ با محوریت بررسی پروژه توسعه محله‌ای و پروژه‌های احداثی با حضور شهردارمنطقه۸، معاونین و روسای ادارات اجرای برگزار شد.

در این نشست بعد از ارائه گزارش‌های معاونین از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه ها، فاطمه تنهایی، شهردار منطقه ۸ گفت: تسریع در انجام اقدامات علاوه بر خدمتگزاری و جلب رضایت شهروندان، نتیجه عملکرد مطلوب مدیریت شهری برای شهروندان است.

وی به رویکرد اصلی شهرداری منطقه۸ طی یک سال گذشته اشاره کرد و تاکید کرد: به لطف خدا دربرنامه‌ریزی‌های سال گذشته توانستیم نتایج مطلوبی را در سرعت بخشیدن و انجام پروژه های عمرانی به دست آوریم.

شهردار منطقه۸ تکمیل پروژه‌های توسعه محله‌ای و همچنین تسریع در تجهیز دومین بوستان مادر و کودک در منطقه را ضرورت دانست و افزود: با برگزاری مستمر جلسات به‌صورت دوبار در هر ماه؛ در نیمه دوم سال  شاهد ارائه خدمات مطلوبی در حوزه‌ عمران، ترافیک و خدمات شهری به شهروندان خواهیم بود.

گفتنی است؛ در پایان جلسه راهکارها و پیشنهادها در رفع معضلات و پیشگیری از موازی کاری و تسریع در انجام پروژه‌ها، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

/انتهای پیام


 

۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 27292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =