ساماندهی فضای بی‌دفاع شهری حاشیه بزرگراه امام علی (ع)

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۷ از اجرای عملیات ساماندهی فضای بی دفاع شهری حاشیه بزرگراه امام علی (ع) با هدف ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیر جاور گفت: با توجه به گسترش شهرنشینی و روند توسعه شهری، برقراری امنیت در ساختار شهری و برخورداری شهروندان از امنیت در ابعاد مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار است از همین رو باید از تمام ظرفیت های موجود در شکل‌گیری مکان‌های امن شهری و جلوگیری از رشد فضاهای ناامن یا جرم‌خیز و بی‌دفاع شهری استفاده کنیم.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: وجود املاک متروکه و رهاشده، بوستان‌های متعدد، عقب‌نشینی‌های ناقص در برخی معابر تنها بخشی از عوامل ایجاد فضاهای بی دفاع شهری است که باید فکری اساسی برای آنها اندیشیده شود.

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به ساماندهی فضای بی دفاع شهری در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) از خیابان سبلان تا خیابان دماوند، گفت: در این طرح عملیاتی از قبیل طراحی فاز ۱ و۲ پیرایش جداره ها،کف و مبلمان، حذف زوائد فیزیکی  و بصری، شستشو و پاکسازی، عملیات رنگ آمیزی جداول و المان های شهری، عملیات سیمان کاری، یکسان سازی تابلوهای محورها، آجرکاری و بندکشی، اجرای نقاشی دیواری و رنگ آمیزی گرافیکی از سوی این منطقه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام 

۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 27295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =