مناسب‌سازی بیش از ۶ هزار متر از معابر منطقه ۱۱ برای تردد معلولان

شهردار منطقه ۱۱ تهران از مناسب سازی ۶۰۰۰ متر طول برای تردد معلولین و نابینایان در سطح نواحی چهارگانه منطقه ۱۱ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱،سید محمد موسوی، شهردار این منطقه از مناسب سازی ۶۰۰۰ متر طول پیاده رو برای معلولین و نابینایان خبر داد و گفت: در مناسب سازی پیاده رو ها دو عملیات مرمت تایل های شیاردار و بتنی کف پیاده رو ها و برطرف سازی موانع و هم سطح سازی پیاده رو ها با خیابان ها انجام میشود تا عبور و مرور برای معلولین و نابینایان راحت تر انجام بگیرد.
موسوی درباره مرمت تایل های شیاردار و بتنی کف پیاده رو ها گفت: در طرح مناسب سازی پیاده رو به جهت عبور راحت تر معلولین داخل پیاده رو ها تایل شیاردار  احداث و مرمت میشود. همچنین سر تقاطع ها پیاده رو ها هم سطح سازی و  تایل سکه ای در آن ها احداث میشوند.
شهردار منطقه ۱۱ درباره برطرف سازی موانع در پیاده رو های سطح منطقه گفت : در برخی پیاده رو ها میله های یو شکلی وجود دارند که احتمال برخورد معلولین و نابینایان با آن ها زیاد است . برطرف سازی و برداشتن این میله  ها در حال انجام بوده و در دستور کار قرار دارد.
موسوی افزود : همچنین تاکید داریم میله هایی با عرض استاندارد ۹۰ سانتی متر  در پیاده رو ها ساخته شود تا هم عبور و مرور برای کسانی که از ویلچر استفاده می کنند راحت تر صورت گیرد هم از ورود موتور سیکلت به  پیاده رو جلوگیری شود.
شهردار منطقه ۱۱ در پایان از درصد پیشرفت فیزیکی پروژه مناسب سازی خبر داد و گفت : خیابان جمهوری ۹۰ درصد، اسکندری ۲۵ درصد ، شوش ۱۰۰ درصد ، مولوی ۸۵ درصد ، آذربایجان ۲۰ درصد  و ارومیه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پیشروی داشته اند.

انتهای پیام 

۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 27307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =