نگهداشت ۱۰ هزار متر مسیر بی.آر.تی در شش ماه نخست سال در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از نگهداری ۱۰ هزار متر مسیر بی آر تی در شش ماه نخست سال توسط منطقه ۱۱ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی از نگهداری ۱۰ هزار متر مسیر بی آر تی در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: تعداد ۳۰ ایستگاه اتوبوس بی آر تی در محدوده نگهداری و مرمت شده و ۱۰ هزار متر از مسیر اتوبوس ها نیز به جهت بهبود جریان  ترافیک و رفت و آمد شهروندان نگهداری شده اند.
موسوی درباره خط کشی عابر پیاده افزود: به جهت  تسهیل در عبور و مرور شهروندان ۱۰۰۰ متر مربع خط کشی کانال عابر پیاده نیز صورت گرفته است. به علاوه ۸۵۰ بلوک عابر پیاده نیز به صورت نردبان خط کشی شده اند.

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به سفر های درون شهری متعدد به این منطقه تصریح کرد: قرار گیری منطقه ۱۱ در محدوده طرح ترافیک، ترافیک و ازدحام را در این منطقه دو چندان کرده است. از این رو از ۱۴۰۰ واحد فضای پارک خودرو در پارکینگ طبقاتی، ۶۴ واحد پارکینگ مکانیزه،۳۱۰ واحد پارکینگی هم سطح نگهداری به عمل آمده است.
موسوی با توجه به اهمیت نقش علائم راهنمایی و رانندگی ادامه داد: حفظ و نگهداری علائم راهنمایی و رانندگی از جمله عوامل کاهش ترافیک و ازدحام در سطح منطقه است. از این رو ۴۰۰۰ علامت راهنمایی و راهنمایی در شش ماه نخست امسال نصب، تعمیر و نگهداری شدند.
شهردار منطقه ۱۱ در پایان به مسیر های دوچرخه اشاره کرد و گفت: در شش ماه گذشته ۲ خانه دوچرخه در سطح منطقه ایجاد شده و ۵۰ عدد دوچرخه به این خانه ها اضافه شده اند.همچنین ۷ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح منطقه نگهداری و مرمت شده اند.

انتهای پیام 

۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
کد خبر: 27341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =