شهادت بهای خون پاک شهید است

چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ به دیدار خانواده شهید مدافع امنیت، پوریا احمدی رفتند و با آنها ابراز همدردی کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، شامگاه یک‌شنبه، ۲۴ مهرماه، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از جمله مهدی چمران، رئیس شورا، پرویز سروری، نایب‌رئیس و مهدی اقراریان، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا به همراه امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ به دیدار خانواده شهید مدافع امنیت، پوریا احمدی واقع در محله دروازه شمیران رفتند و با آنها ابراز همدردی کردند.

در این دیدار همسر شهید ضمن قدردانی از حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: هم‌دردی‌های شما برای ما قوت قلب بزرگی است.

برادر کوچک شهید نیز گفت: ایشان از بچگی چیزی که در درونش بود این بود که مملکتمان در آرامش باشد و همیشه وقتی اتفاقی رخ می‌داد، هم ناراحت بود و هم استرس داشت و می‌گفت، چون خودم هم دو فرزند دختر دارم، امیدوارم فضا طوری باشد که همه بتوانند در آرامش زندگی کنند.

وی با بیان اینکه ایشان همیشه نگران آرامش کشور بود، ادامه داد: من یقین دارم به خاطر همین اعتقادی که داشت، جانش را داد و به درجه شهادت نائل شد.

در ادامه یکی از دختران شهید، راه پدر را راه امام حسین (علیه‌السلام) دانست و گفت: پدرم به ما ثابت کرد که چه قهرمان بزرگی است. او امام حسین (علیه‌السلام) را خیلی دوست داشت و در آخر هم در همان راه هم شهید شد.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه شهادت بهای خون پاک ایشان بود، بیان کرد: ان‌شاءالله شما هم پرچمدار همان راه باشید و در راه و زندگی خود به موفقیت و پیروزی دست یابید.

اقراریان، یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درباره نیروی انتظامی گفت: حضرت آقا در دیدار اخیرشان در دانشکده افسری، یک تعبیری را به کار بردند و فرمودند که نیروهای نظامی و انتظامی ما مظلوم‌اند. بسیج مظلوم است و ملت ایران نیز مظلوم است.

وی با بیان اینکه مردم با هر لباس و طرز فکری، این رفتارها (اغتشاشات) را نمی‌پسندند، ادامه داد: من در این چند دقیقه که اینجا بودم، به یاد فضای ترورهای سال ۶۰ افتادم، اگرچه خودم در آن زمان نبوده‌ام، آنچه از آن سال‌ها شنیده‌ام، مظلومیت رزمندگانی است که منافقین ناجوانمردانه و به‌نامردی ترور می‌کردند، ولی تاریخ نشان داد، آنچه می‌ماند، حق است.

امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ نیز با اشاره سخنان شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی فرمودند، تا کسی به مقام شهادت نرسد، شهید نمی‌شود. قطعاً این شهید عزیزمان به این مقام رسیده بود که شهید شد؛ یعنی دیگر جایش در این دنیا نبوده و جای بهتری در انتظارش بوده است.

در پایان سروری ضمن یادآوری این نکته که فعلاً مدارا و صبر در قبال رویدادهای اخیر در دستور کار نیروهای نظامی و انتظامی است، گفت: این صبر و مدارا باعث می‌شود ان‌شاءالله معترضان به‌زودی صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند و به صف ملت بپیوندند.

وی ابراز امیدواری کرد: خون شهدای مظلوم مدافع امنیت، ان‌شاءالله این اتفاق را برای ما رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 27347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =