با افتتاح پروژه‌های کلان در شنبه‌های امید و افتخار، شاهد تحول جدی خواهیم بود/ تبدیل دره فرحزاد از تهدید به فرصت

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دره فرحزاد به زودی از یک تهدید به فرصتی مناسب برای استفاده مردم تبدیل می‌شود، گفت: بر اساس بازدیدهای میدانی، اقدامات خوبی در این منطقه انجام شده و با افتتاح آن، شاهد فعالیت یکی از نقاط تفرجگاهی زیبای پایتخت خواهیم بود.

پرویز سروری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با تأکید بر اینکه وعده ای که ما در انتخابات به مردم دادیم این بود که شورا بی حاشیه وارد اصل موضوع که تولید خدمت و نمایش کارآمدی است، شود، اظهار کرد: ما در شرایطی مدیریت شهری را تحویل گرفتیم که تمام شاخص‌های آن منفی و حوزه خدماتی با مشکلات جدی روبه‌رو بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه در طول یک سال ابتدایی کار مدیریت شهری دوره ششم خزانه خالی و لجستیک برهم ریخته‌ای داشتیم، یادآور شد: وضعیت نامناسبی در مدیریت شهری وجود داشت و به نظر می‌رسید رسیدن به نقطه کارآمدی و ارائه کارنامه با مشکل مواجه شود اما با تلاش‌های نیروهای انسانی و برنامه ریزی‌های شهرداری و مدیریت شورا در اولین سالگرد فعالیت مدیریت شهری دوره ششم کلید طرح‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی زده شد.

وی با بیان اینکه هر شنبه کارنامه عملیاتی مدیریت شهری به مردم نشان داده می‌شود، تصریح کرد: مردم از ما انتظار داشتند بن‌بست‌ها و گره‌های کور باز شوند. امروز شاهد آغاز و شکوفایی پروژه‌های شهری کلان همچون یادگار امام(ره)، شوشتری و بروجردی هستیم.

سروری گفت: در بافت فرسوده با اقدامات کمیسیون ماده پنج تسهیلات خوبی در نظر گرفته شد و با هماهنگی دولت، مجوز ساخت یک طبقه اضافی و در برخی موارد تجمیعی، دو طبقه اضافی صادر می شود که با این اقدام شاهد تحول و احیای بافت فرسوده خواهیم بود.

وی با اشاره به اضافه شدن ۱۱ هکتار به منطقه جنگ افزارسازی ساصد به عنوان نقطه کم سرانه شرق تهران یادآور شد: در راستای بازگشایی معابر، دوشان تپه نیز به زودی افتتاح و خیابان پیروزی به طور مستقیم به خیابان دماوند متصل می شود. ما به دنبال این هستیم که معابر تهران را افزایش دهیم که این اقدام موجب ایجاد گشایش های جدی در حل معضل ترافیک خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اقداماتی در راستای جمع آوری معتادان متجاهر انجام شده و پس از آن به دنبال جمع آوری کودکان کار خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: پنج هزار تخت برای معتادان متجاهر ایجاد شده و تاکنون بیش از ۱۰ هزار معتاد جمع آوری و در یاورشهرها ساماندهی شده‌اند.

سروری اعلام کرد: در یک یا دو ماه آینده دره فرحزاد افتتاح و از یک تهدید به فرصتی مناسب برای مردم تبدیل خواهد شد؛ بر اساس بازدیدهای میدانی تاکنون شاهد اقدامات خوبی در این منطقه بوده‌ایم و با افتتاح آن، شاهد یکی از نقاط زیبای تفرجگاهی تهران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما تا ۱۲ بهمن، شنبه هر هفته شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی یک طرح خواهیم بود، یادآور شد: از ۱۲ بهمن به بعد نیز هر روز یک افتتاح خواهیم داشت و در تمام حوزه‌ها شاهد تحول جدی خواهیم بود؛ این نشان می‌دهد جریان انقلاب، کارنامه کارآمدی دارد.

انتهای پیام/

۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 27378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =