اوراق مشارکت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی منتشر شد

شهر: شهردار تهران در توییتی خبر از صدور مجوز انتشار ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای مترو و اتوبوسرانی داد. همچنین رییس شورای شهر نیز این اتفاق را سبب تسهیل توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی دانست.

به گزارش شهر ، پیروز حناچی ، شهردار تهران امروز در توییتی با اعلام این خبر نوشت: «خوشبختانه با پیگیری همکارانم در شهرداری و شورای شهر تهران و همکاری بانک مرکزی و دولت محترم ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارت توسعه مترو و اتوبوسرانی منتشر شد.

با این اتفاق مهم انشاءالله در سال ۱۳۹۹ شاهد برداشتن گام های جدی در توسعه خطوط ۶ و ۷ مترو و ناوگان اتوبوسرانی خواهیم بود.» 

محسن هاشمی نیز که در روزهای گذشته پیگیر حل این مشکل بود؛ با اعلام انتشار اوراق مشارکت به ایسنا گفت: در واپسین ساعات مهلت قانونی، مجوز انتشار اوراق مشارکت اتوبوس و متروی تهران صادر شد.

او با بیان این که بهتر است که جزییات این خبر را از مناف هاشمی معاون حمل و نقل شهردار تهران بگیرید چرا که تا نیمه های شب بین بانک رفاه کارگران و بانک مرکزی در حال تردد بود تا مجوزها را بگیرد، گفت: جا دارد که از حناچی و مناف هاشمی بابت تلاشهای بی وقفه خود و همچنین بانک رفاه کارگران و بانک مرکزی که توانستند این هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را به سرانجام برسانند، تشکر کنم. مشکل اوراق مشارکت حل شده و امیدواریم تحولی را در سیستم حمل ونقل عمومی شاهد باشیم.

۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 2740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =