نمایشگاه‌هایی مثل «ایران عزیز» باید به صورت مستمر در شهر تهران برگزار شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» گفت: برگزاری این دست از نمایشگاه‌ها باید به صورت مستمر و خرد در بوستان‌ها در مناطق مختلف برگزار شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهدی اقراریان رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز» گفت: برگزاری این دست از نمایشگاه‌ها در سطح شهر به خصوص در این روزهایی که شاهد هستیم دشمن مدام تلاش می‌کند تا وحدت بین ملت عزیز ایران را تحت‌الشعاع خود قرار دهد، بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

وی افزود: ایران عزیز ما در قومیت‌ها، زبان‌ها و نژادهای مختلف که مشاهده می‌کنیم، قابل تفسیر و بیان است. این نمایشگاه با کنار هم قرار دادن قومیت‌های مختلف، یک وحدت و همدلی حول کشور و میهن عزیزمان را به نمایش می‌گذارد.

اقراریان بیان کرد: برای برپایی جشنواره «ایران عزیز» در این سطح باید از سازمان فرهنگی هنری تشکر کنیم که این ابتکار عمل را در این ایام انجام داده است. استمرار این برنامه‌ها کمک خواهد کرد تا شهروندان در کنار خانواده خود ساعاتی در آرامش به تفریح اختصاص دهند. 

عضو شوای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: امروز شهر ما بیشتر از هرچیزی به آسایش و آرامش نیاز دارد تا خانواده‌ها بتوانند به دور از اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ می‌دهد به گفت و گو بپردازند. ما نیاز داریم این دست از نمایشگاه‌ها به صورت مستمر و خرد در بوستان‌ها در مناطق مختلف نیز برگزار شود.

علاقه‌مندان برای بهره بردن از برنامه‌های جشنواره «ایران عزیز» می‌توانند از ۲۰ تا ۲۹ مهرماه هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) واقع در تهران، انتهای بزرگراه همت غرب مراجعه کنند. همچنین اطلاعات تکمیلی در پرتال جشنواره به نشانی iran.farhangsara.ir در دسترس علاقه‌مندان است.

انتهای پیام 

۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 27428

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =