ارائه خدمات مشاوره تخصصی طرح خانواده‌یار در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از آغاز فاز دوم اجرای طرح خانواده یار و مشاوره تخصصی با هدف تسهیل دسترسی خانواده به نظام خدمات مشاورهای قبل، حین و پس از تشکیل خانواده خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه فاز دوم طرح خانواده یار به همت اداره امور بانوان در سرای محله خانی آبادجنوبی برگزار می شود افزود: با توجه به نیازهای شناسایی شده ضمن تداوم ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و کارگاه های آموزشی درخصوص ارتقای آگاهی و توانمندسازی فردی و اجتماعی مراجعان، این طرح تا پایان سال ادامه دارد.
به گفته این مسئول به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حمایت از نهادخانواده این طرح با رویکرد ارائه خدمات مشاوره ای همراه با ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی و توانمندسازی خانواده با مشارکت مشاورین مجرب حوزه های روان شناسی و دریافت تاییدیه مشاور منتخب از اداره کل امور بانوان این خدمات به زنان سرپرست خانوار و شهروندان کم برخوردار ارائه می شود.
فرهادی با اشاره به اینکه ۲۷۰ نفر شهروند با اولویت زنان سرپرست خانوار از تیرماه جاری در فاز دوم از خدمات مشاوره بهره مند شده اند خاطر نشان کرد: تحکیم بنیان خانواده، ارتقای آگاهی و مهارت های فردی و اجتماعی در راستای توانمندسازی فردی و  اجتماعی، افزایش تاب آوری و... از اهداف اجرای این طرح است.
بر اساس این گزارش علاقمندان می‌توانند برای دریافت خدمات مشاوره‌ای روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ به سرای محله خانی آباد جنوبی، درطبقه اول مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۹۲۴۹۸۸۶۳۹-۵۵۵۴۵۲۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
 

۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 27450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =