همه مسئولان موظفند از برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب حمایت کنند/ شهر آفتاب مدرن و دارای امکانات به‌روز است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قطعا از برگزاری نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب حمایت می‌کند و من به عنوان یکی از نمایندگان این حمایت را انجام می‌دهم.

عزت‌اله اکبری تالارپشتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با اشاره به برگزاری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته در شهر آفتاب، اظهار کرد: شهرداری پشتیبانی مطلوبی از برگزاری این نمایشگاه داشته و این رویداد در مجموع اتفاق بسیار خوبی است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب، یادآور شد: این نمایشگاه بروز، جدید و مدرن است و شاهد این هستیم که در غرفه حمل و نقل، خودروهای سنگین در سالن‌ها استقرار یافته‌اند که در نمایشگاه سئول این امکان وجود ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: در این نمایشگاه مدرن سرمایه‌گذاری صورت گرفته و تمام مسئولان مملکت موظف هستند کمک کنند که نمایشگاه برنامه‌های منظم خود را داشته باشد و نباید بخشی‌نگری صورت بگیرد. قطعا مجلس از برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب حمایت می‌کند.

اکبری تالارپشتی به برگزاری جلسه نمایندگان مجلس با سازندگان خودروها و مصرف‌کنندگان اشاره کرد و افزود: عمده مصرف‌کنندگان شامل وزارت راه و شهرسازی، سازمان همیاری وزارت کشور و شهرداری‌ها هستند که در این جلسه حضور یافتند.

وی ادامه داد: شرکت‌های خودروسازی ظرفیت تولید اتوبوس‌، کامیون، کشنده‌ها، مینی‌بوس‌ها، ون‌ها و دیگر موارد را اعلام کردند که تمام موارد صورت جلسه شد و در جلسات آینده به سمتی خواهیم رفت که ظرفیت تولید را برای کمک به حمل و نقل هدایت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت با کمک تولید داخلی گفت: شرایط اینگونه است که باید میزان سفارش اعلام شود تا برنامه‌ریزی برای تولید از سوی شرکت‌ها صورت بگیرد که این اقدام زمان‌بر است.

انتهای پیام/

۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
کد خبر: 27456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =