انعقاد قرارداد با شرکت واگن‌سازی مترو به منظور تسریع در اورهال/ با همکاری کمیته امداد امام(ره) دست‌فروشان مترو ساماندهی می‌شوند

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: در حال انعقاد قرارداد با شرکت واگن‌سازی هستیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری به اورهال مترو بپردازیم.

حامد عباسی نامی در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته در شهر آفتاب در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه توسعه نمایشگاه ها و کاهش حمل و نقل درون شهری خودروها با رونق مجموعه شهر آفتاب تسهیل می شود، اظهار کرد: از آنجایی که مهمترین بخش حمل و نقل و دسترسی مردم به این مجموعه با مترو صورت می گیرد، باید اعتبارات تأمین شود و سیگنالینگ که یکی از مشکلات عمده ایستگاه شهر آفتاب است برقرار شود تا بتوانیم دسترسی مردم را به شهر آفتاب آسان تر کنیم.

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به حضور معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با محوریت شرکت بهره برداری مترو در هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته خاطرنشان کرد: متروی تهران باید هرچه بیشتر شناخته شود، ذی نفعان آن افزایش پیدا کند و بر اساس سیاست های شهردار تهران بتوانیم حمل و نقل عمومی را توسعه دهیم و مترو را ارزان تر اداره کنیم.

استفاده از توان شرکت های دانش بنیان در توسعه مترو

وی ادامه داد: حضور در این نمایشگاه فرصتی را فراهم می کند که بتوانیم جذب سرمایه گذاران را دنبال و آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت ها و نهادهای بخش خصوصی که می‌توانند به شرکت بهره برداری مترو از لحاظ کمی و کیفی کمک کنند، اعلام کنیم. از طرفی دیگر آمادگی خود را برای بومی سازی و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان در توسعه مترو در این نمایشگاه اعلام می کنیم.

عباسی نامی با تأکید بر اینکه در بخش عملیاتی و فنی و مهندسی تا پایان سال، تأمین قطعات را پیگیری می کنیم، یادآور شد: بخشی از مبالغ این طرح تأمین و ثبت سفارش صورت گرفته است. در فازهای بعدی به دنبال تأمین منابع مالی و تجهیز مترو به قطعات هستیم. بر اساس مجوز شورا چهار هزار میلیارد تومان برای تأمین قطعات مترو مصوب شده است.

وی با اشاره به برنامه شرکت بهره برداری مترو برای ساماندهی دست فروشان، خاطرنشان کرد: در حال انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام(ره) هستیم که بتوانیم دست فروشان را شناسنامه دار کنیم و کد گذاری در این راستا صورت بگیرد. در گام بعدی نیز می خواهیم با همکاری کمیته امداد، این افراد را صاحب شغل کرده و از ایستگاه ها و واگن های مترو به سمت مشاغل ایجاد شده هدایت کنیم.

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران از اورهال کردن واگن های مترو خبر داد و افزود: در حال انعقاد قرارداد با شرکت واگن‌سازی هستیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری به اورهال مترو بپردازیم.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 27505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =