طرح فوریتی لایروبی انهار در منطقه ۱۷ اجرا شد

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اینکه در آستانه شروع بارش های پاییزی قرار داریم، گفت: در همین راستا و جهت جلوگیری از آبگرفتگی، طرح فوریتی لایروبی انهار توسط عوامل اجرایی خدمات شهری در سطح منطقه اجرا شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به اینکه در آستانه شروع بارش های پاییزی قرار داریم، گفت: تمهیدات لازم در خصوص عملیات لایروبی انهار و نقاط حساس آبگیر در قالب یک برنامه فشرده، از آبگرفتگی معابر هنگام بارش های فصلی پیشگیری خواهد کرد.

شهردار منطقه افزود: در همین راستا و جهت جلوگیری از آبگرفتگی، طرح فوریتی لایروبی انهار توسط عوامل اجرایی خدمات شهری در سطح منطقه اجرا شده، همچنین بازدید از کانال های سطح منطقه و لایروبی و پاکسازی آنها نیز انجام شده است.

شنگی تصریح کرد: به همین منظور و جهت آمادگی صد در صد نیروهای خدمات شهری، پرسنل خدمات شهری و ماشین آلات به منظور مواجهه با هرگونه بحران های جوی آمادگی لازم را دارند.

وی خاطرنشان کرد: جهت رفع هر گونه نقص احتمالی، از ادوات و ماشین آلات مخصوص توسط عوامل خدمات شهری بازدید و کنترل های لازم انجام گرفته است.

انتهای پیام/

۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 27512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =