آمادگی ارائه دستاوردهای آتش نشانی تهران به شهرهای دیگر کشور

محمدی از آمادگی برای ارائه دستاوردهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به سایر استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش شهر؛ قدرت الله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان وظیفه تامین و ارتقا ایمنی شهروندان را برعهده داشته و در این راستا تلاش می‌کند، گفت:‌ سازمان آتش‌نشانی جزو سازمان‌های پیش‌رو بوده و همیشه از دستگاه‌های پیشرفته در عملیات‌ها و ماموریت‌های خود استفاده می‌کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: اگر اتفاق یا حادثه‌ای رخ دهد، ما با تجهیزات و دستگاه‌های به روز خود عملیات‌های خود را انجام می‌دهیم و در تلاشیم تا همواره از امکانات و تجهیزات روز استفاده کنیم. 

وی با اشاره به برگزاری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین‌آلات و صنایع وابسته نیز گفت: تجهیزات آواربرداری، باب‌کت، لودر و خودروهایی که برای کار در معبرهای کوچک است، در این نمایشگاه وجود دارد که می‌توانیم با شرکت‌های آن‌ها وارد مذاکره شویم و آن را خریداری کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به بازدید مسئولان شهری سایر شهرها و کلانشهرها از این نمایشگاه نیز گفت:‌ شاید شهرها و استان‌های دیگر برای بازدید از این نمایشگاه، حضور پیدا کنند. آنها می‌توانند از دستاوردهای ما تجربه‌ای برای تامین نیازمندی‌های خود کسب کنند و ما آمادگی در اختیار قرار دادن این تجربیات به آتش‌نشانی دیگر شهرها را داریم.  همچنین ما به سایر شهرها نیز کمک خواهیم کرد تا بتوانند دستاوردهای خود را افزایش دهند.

منبع؛ ایسنا

انتهای پیام/

۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۴
کد خبر: 27531

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =