آغاز طرح جهادی ۳۰ روز ۳۰ زون در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز اجرای طرح جهادی ۳۰ روز ۳۰ زون در منطقه خبر داد و گفت: در این طرح هر ناحیه به ۳۰ قسمت تقسیم شده و با بسیج تمامی امکانات، ادوات و تجهیزات در قسمت تعیین شده کلیه خدمات مربوط به حوزه خدمات شهری به اجرا در می آید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی با اشاره به اینکه  برنامه ریزی زون بندی به نحوی است  که صد در صد معابر و محدوده ناحیه را پوشش دهد، افزود: در این طرح موضوعاتی نظیر طعمه گذاری برای کنترل جانوران موذی با اثرگذاری حداکثری و مسدود نمودن کلونی های شناسایی شده با مصالح مقاوم، لایروبی و شستشوی کامل انهار و کانالها و شستشوی کامل پیاده روها، بخصوص در راسته های تجاری و اماکن پر تردد در اولویت اجراست که به صورت ویژه انجام خواهد شد.

به گفته او دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری که در این طرح دنبال می شود شامل موضوعات نظافت و رفت و روب، پاکسازی برچسب، پوستر، امحاء نوشتار و شعار نویسی، پاکسازی، تسطیح و ریگلارژ کامل زمین های بایر سطح محدوده، رسیدگی کامل و ویژه به فضای سبز، رفع خطر نقاط ناایمن، لکه گیری پیاده رو ها، رفع لقی سنگ فرش ها و پی ورس ها، شستشوی کامل سرپناه های ایستگاههای اتوبوس، پل های عابر پیاده، مسیرهای بی آرتی، المانها و مبلمان شهری، نرده ها و شستشو، کف تراشی، گندزدایی، تعمیر و مرمت و رنگ آمیزی کلیه مخازن زباله ۱۱۰۰ لیتری و سطل های زباله پارکی است.  

این گزارش حاکیست؛ شهرداران نواحی به صورت مستقیم روی طرح اجرایی در ناحیه نظارت دارند و نظارت عالیه طرح بر عهده مسئولان و کارشناسان حوزه خدمات شهری منطقه است.

برپایه این گزارش؛   این طرح از ۳۰ مهرماه با فعالیت نیروهای خدمات شهری معاونت و نواحی هفتگانه در تمامی موضوعات خدمات شهری آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.

انتهای پیام//

۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 27541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =