برگزاری مسابقات کشتی قهرمان شهر با حضور ۲۵۰ ورزشکار منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی مسابقات کشتی قهرمان شهر دور منطقه ای در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور ۲۵۰ ورزشکار منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ محمد حسن رجبی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای ورزشی در منطقه اشاره کرد گفت:  همزمان با هفته تربیت بدنی مسابقات کشتی قهرمان شهر دور منطقه ای  در ۲ رده سنی نونهالان و نوجوانان با هدف شناسایی افراد برتر جهت اعزام به مسابقات مناطق ۲۲گانه با حضور ۲۵۰ ورزشکار برگزار و نفرات برتر رده های سنی مشخص شد.

او اضافه کرد: با تلاش فعالان عرصه ورزش، استعداد یابی خوبی از شهروندان در رشته های مختلف ورزشی صورت گرفته و موفقیت های درخشانی نیز در این زمینه حاصل شده است.

او افزود:  مسابقات ژیمناستیک دختران بطور متمرکز با حضور ۸۰ کودک ازسنین ۵ تا۱۲ سال در مجموعه ورزشی رضویه، همایش دوی همگانی در بوستان فداییان اسلام و دوشنبه ی ورزشی برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه  با اشاره به فعالیت ۴۵ ایستگاه ورزش شهروندی آقایان و بانوان گفت: بمنظور افزایش سطح علمی ورزشی مربیان و کارشناسان ورزش کارگاه علمی طراحی تمرینات ورزشی توسط اساتید دانشگاهی ویژه مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی و کارشناسان ورزش به همت اداره تربیت بدنی برپا شد.

انتهای پیام 

او در پایان به برپایی جشنواره تفریحی ورزشی در بوستان آبی آزادگان اشاره کرد و گفت: جشنواره تفریحی و ورزشی با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران در بوستان آبی آزادگان با اعزام و شرکت کودکان کار، ورزشکاران دارای شرایط خاص چون اوتیسم، معلولین و ورزشکاران نونهال و نوجوان در هفته تربیت بدنی  در حال برگزاری است.

این گزارش حاکی است؛ طی مراسمی در روز تربیت بدنی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهرداران نواحی و روسای حوزه حراست و بازرسی منطقه با اهدای لوح و هدیه به افراد تاثیرگذار، مربیان ایستگاه های ورزش شهروندی، کارشناسان و فعالان حوزه ورزش این روز را تبریک گفتند.

انتهای پیام//

۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 27563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =