از ظرفیت‌های بالقوه زنان کنشگر سطح منطقه ۱۱ استفاده می کنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۱ از برگزاری دومین نشست رویداد ریحان شهر با هدف بهره گیری از توانایی زنان کنشگر سطح منطقه ۱۱ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، دومین نشست رویداد ریحان شهر با هدف بهره گیری از توانایی زنان کنشگر سطح منطقه ۱۱ با حضور احمدی مدیر امور بانوان منطقه ۱۱،جولایی تسهیلگر منطقه ۱۱،مدیران اداره اجتماعی نواحی، کارشناسان امور بانوان و  کنشگران و فعالان سطح محلات برگزار شد.
سکینه بدرلو معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری این منطقه درباره این نشست گفت:  ریحان شهر یک پروژه مدیریت شهری است که با هدف شناسایی و بهره گیری از توانایی کنشگران اجتماعی در حوزه زنان و خانواده، جلب مشارکت زنان خانواده ساکن محله و استفاده از ظرفیت های حرفه ای آنان برگزار شده است .
بدرلو درباره هدف این نشست افزود : ریحان شهر با هدف شناسایی ظرفیت های بالقوه و بالفعل سمن ها و ان جی او ها و همکاری با کنشگران سطح منطقه فعالیت میکند تا طرح های آنان پس از بررسی و ارزیابی به مرحله اجرا درآید.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ درباره محور های این رویداد تصریح کرد: محور های این رویداد فعالیت های اجتماعی، فرهنگی،اقتصادی و فراغتی است.در بخش فعالیت اجتماعی، حمایت و توان افزایی اعضای خانواده، دختران و مادران باردار صورت میگیرد. همچنین مدیریت خانواده،  همسر گزینی و ازدواج،روابط زوجین و روابط مادر و فرزندان نیز در این بخش لحاظ می شود.
بدرلو درباره دیگر محورهای این نشست گفت:  در محور فرهنگی ریحان شهر ،اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در محله از اولویت ها است.  در محور اقتصادی ، فعال سازی و فروش تولیدات خانگی و در محور اوقات فراغت نیز بازی و تفریحات گروهی، گردهمایی میان سالان و وقت گذرانی والدین و فرزندان با یکدیگر در دستور کار قرار دارد .
بدرلو در انتها خاطر نشان کرد: رویداد اول با هدف اطلاع رسانی با نصب پوستر و بنر در سطح منطقه صورت گرفت و در دومین رویداد  طرح های ارائه شده در حوزه های مختلف کارشناسی و اجرا خواهند شد.

انتهای پیام  

۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 27566

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =