امشب در محل برج میلاد هیچگونه مراسمی برگزار نمی شود

شهر: خبر برگزاری مراسم «پیوند آنلاین در آسمان میلاد» و دعوت از رسانه ها و خبرنگاران جهت شرکت در این مراسم، بدون هماهنگی با مدیریت برج میلاد و شهرداری تهران منتشر شده است و معتبر نیست.

به گزارش شهر، روابط عمومی برج میلاد اعلام کرده که؛ «این مجموعه هیچگونه برنامه ای به این منظور نداشته و اطلاع رسانی و دعوتی از خبرنگاران و میهمانان نکرده است. بنابراین ضمن تاسف از این اتفاق غیر حرفه ای و شائبه‌های بوجود آمده برای اهالی محترم رسانه و خبرنگاران، به اطلاع می‌رساند که امشب در محل برج میلاد هیچگونه مراسمی برگزار نمی شود.»

پیشتر گفته شده بود، شهرداری تهران با ارسال دعوتنامه به مجموعه‌ای از خبرنگاران، از آنان برای مراسم شام در رستوران گردان برج میلاد  به مناسبت سالروز ازدواج مولای متقیان علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) دعوت کرده است. آنطور که برخی کانال های خبری در فضای مجازی منتشر کرده بودند عنوان شده بود قرار است در این مراسم پیروز حناچی، شهردار تهران و ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت هم حضور داشته باشند.

این در شرایطی است که طبق اعلام روابط عمومی برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد در اجاره پیمانکار بخش خصوصی بوده و اختیارات و اقدامات و خدمات این بخش مستقل از مدیریت برج میلاد و شهرداری تهران و صرفا در حدود قرارداد مربوطه است و برگزاری جشن عروسی آنلاین امشب هیچ ارتباطی به شهرداری تهران و شرکت برج میلاد ندارد. بدیهی است که طبق رویه گذشته در صورت وجود هر برنامه ای، خبر مربوطه رسما از مسیرهای رسانه ای معتبر و شناخته شده شهرداری تهران و برج میلاد منتشر شده و روابط عمومی برج میلاد از رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری دعوت خواهد کرد.

۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 2758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =