جشنواره تفریحی-ورزشی اقشار خاص در پارک آبی آزادگان برگزار شد/ آغاز مرحله دوم مسابقات ورزشی محلات از اواسط آبان‌ماه

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به مسابقات ورزشی محلات شهر تهران گفت: مرحله دوم این مسابقات از اواسط آبان ماه شروع و تا دهه فجر ادامه دارد.

حسین اوجاقی در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: در هفته تربیت بدنی، جشنواره تفریحی-ورزشی در پارک آبی آزادگان به مدت شش روز و در دو نوبت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره طیف های مختلفی از اقشار خاص حضور دارند، افزود: در این جشنواره اقشار خاص از شهروندان تهرانی مانند کودکان کار، کودکان اوتیسم، دانش آموزان، سالمندان، معلولان و .... حضور داشتند و برنامه های متنوعی برای این افراد در نظر گرفته شده بود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: در این جشنواره تفریحی-ورزشی، ورزش هایی مانند تیراندازی با تفنگ، تیر و کمان، دارت، بازی های رایانه ای، میز پینگ پنگ و .... وجود داشت.

وی با اشاره به ارائه آموزش های شهروندی در حاشیه جشنواره تفریحی-ورزشی پارک آزادگان بیان کرد: به کودکان و نوجوانانی که به این جشنواره دعوت شدند، در حوزه های اخلاقی و شهروندی آموزش هایی به آنها داده شد.

اوجاقی با اشاره به اینکه مسابقات و رویدادهای مختلفی نیز به مناسبت هفته تربیت بدنی در سطح شهر تهران برگزار شد، بیان کرد: همچنین رونمایی از منشور شهروندی نیز به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی مجموعه های ورزشی ای که نیاز به تعمیر و بهسازی داشتند، تاکید کرد: مجموعه های ورزشی مانند آزادگان در منطقه ۱۵، گلشن یک در منطقه ۴، امام علی(ع) در منطقه یک(سوهانک)، دستجردی در منطقه ۱۸ در هفته تربیت بدنی بازگشایی شدند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه طرح یک شنبه‌های تربیت بدنی بانوان نیز در هفته تربیت بدنی در بوستان های شهری برگزار شد، گفت: برنامه هایی که توسط شهرداری تهران در محله های پایتخت برگزار شد، متاثر از برنامه هایی است که وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است؛ در واقع وزارت ورزش و جوانان هر روز را برای یک موضوع خاصی در نظر گرفته بود و شهرداری نیز در جهت هم افزایی این برنامه ها را اجرا کرد.

وی با اشاره به المپیک ورزشی محله های شهر تهران که در سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است، توضیح داد: در حال حاضر مسابقات محلات در سطح محلی برگزار و تیم محلی مشخص شده و رشته هایی که هر کدام از محله ها می توانند در آن زمینه تیم قدرتمندی داشته باشند، تعیین شده است؛ از این به بعد مسابقات در سطح محله های شهر تهران انجام می شود.

اوجاقی در انتها خاطرنشان کرد: مرحله دوم المپیک ورزشی محلات از اواسط آبان ماه شروع می شود که تا دهه فجر ادامه دارد.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 27606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =