خدمت‌رسانی بهتر به مردم با برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و پشتکار

در نخستین جلسه شورای اداری منطقه هشت در سال دوم، شهردار منطقه اتمام پروژه های نیمه تمام، پیگیری و استمرار در انجام امور، گشاده رویی و تکریم ارباب رجوع، پرهیز از روزمرگی و استفاده بهینه از زمان را، از مهمترین مواردی دانست که باید در یکسال پیش رو در مجموعه شهرداری منطقه هشت عملیاتی و اجرا شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه هشت شهرداری تهران، فاطمه تنهایی شهردار این منطقه در شورای اداری با اشاره به ثبات، آرامش، نظم کاری و تصمیم گیری در منطقه در یکسال گذشته، گفت: ضروری است که امسال با توجه به تجربه سال گذشته کار را جدی تر شروع کنیم و پروژه های نیمه تمام را تکمیل و پروژه های جدید در سال ۱۴۰۲ پیش بینی شود.

شهردار منطقه برنامه ریزی، مدیریت زمان و پشتکار را سه عامل موفقیت در سال پیش رو برای مدیران، دانست و افزود: پیگیری و استمرار نکته ای است که تمام مدیران و معاونت ها باید برای به نتیجه رسیدن فعالیت هایشان به آن توجه داشته باشند.

گشاده رویی و تکریم باید اولویت مدیران باشد

وی تکریم ارباب رجوع و شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: گشاده رویی، تکریم و حل مشکل و درخواست شهروندان باید در اولویت فعالیت تمامی مدیران باشد. 
شهردار منطقه هشت، تصریح کرد: ما هستیم که خدمت کنیم؛ مردم در اولویت خدمت هستند . تکریم مردم باید از بدنه مدیریت آغاز شود تا در رده کارشناسی حتما رعایت و تاکید شود.

پرهیز از ارائه اطلاعات قطره چکانی به شهروندان

تنهایی با اشاره به اینکه حوزه شهرسازی یکی از پرمخاطب ترین حوزه ها برای شهروندان است، تصریح کرد: تاکید دارم که شهروند در همان مراجعه اول باید تمام اطلاعاتی که داشته باشد را در اختیارش بگذارید و از ارائه اطلاعات قطره چکانی به شهروندان پرهیز شود.  

او در ادامه نواحی را پیشانی کاری منطقه تعریف کرد و ادامه داد: مردم در گام نخست برای رفع مشکلاتشان به نواحی مراجعه می کنند و شهرداران نواحی باید به گونه ای با شهروندان رفتار کنند که عمده موضوعات و مسائل آنها رفع شود. 

پرهیز از روزمرگی در بدنه کارشناسی

تنهایی حوزه خدمات شهری را بدیهی و اصلی ترین وظیفه شهرداری دانست و افزود: در این امر باید جدی تر از سال قبل ورود کنیم.
وی پرهیز از روزمرگی در بدنه کارشناسی را بسیار ضروری دانست و افزود: باید برای زیرمجموعه کار تعریف شود؛ باید بدانیم که در یکسال کاری چه می خواهیم، باید هدف مشخص داشته باشیم و با رفتن و ماندن افراد نباید کار شهر و مردم بر زمین بماند.
شهردار منطقه هشت در ادامه به کسب رتبه و شاخص های مناسب در میان مناطق ۲۲ گانه اشاره کرد و گفت: هر اقدام و اتفاق مثبت و موثری که در منطقه رقم می خورد از تلاش و همت تمام همکاران از معاونان تا عزیزترین افراد منطقه، پاکبان ها هستند که باید در سال کاری جدید ادامه دار باشد.

وی با اشاره به اینکه به مدد خداوند و نگاه حضرت حجت کارها و اقدامات در منطقه هدفمند، با اخلاص و با نیت خدمت رسانی انجام شود، ادامه داد: تاکید می کنم همکاران به موضوع وقت گذاری با کیفیت توجه کنند به گونه ای که استفاده بهینه از زمان داشته باشند و کار صحیح توسط روسای ادارات برای بدنه کارشناسی تعریف شود که خدمت رسانی بیشتری به شهروندان صورت پذیرد.

/انتهای پیام

۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
کد خبر: 27632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =