لزوم بازبینی طرح تفصیلی نواحی ۴ و ۶ منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ با هدف بازبینی در طرح تفصیلی منطقه در محدوده نواحی ۴ و ۶ و الحاق بخشی از محلات مسعودیه و رضویه به محدوده شهری و بررسی این موضوع در کمیسیون ماده ۵ از محدوده یاد شده بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی در حاشیه بازدید  از نواحی ۴ و ۶ گفت: زمین هایی در منطقه وجود دارد که خارج از طرح است و با احداث دو بزرگراه شهید شوشتری و شهید نجفی رستگار؛ منطقه دارای دو محور اصلی می شود که می تواند به عنوان مرز شهر تهران تلقی شود.

او در ادامه با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص تغییر طرح تفصیلی منطقه در این محدوده خاطر نشان کرد: با توجه به ساخت و سازهایی که از ۴۰ سال گذشته در این محدوده انجام شده، اکنون ساکنان آن علیرغم دارا بودن مالکیت، با اختلال مواجه شده و بلاتکیف هستند. با توجه به اینکه مجوز ساخت و ساز نوسازی در این محل موجود نمی باشد، از اینرو محل از نزدیک مورد بازدید و بررسی لازم قرار گرفت تا موضوع در کمیسیون ماده ۵ مطرح و پیگیری شود.

شهردار منطقه همچنین تصریح کرد: تکمیل کنار گذر بزرگراهها نیز در اولویت کاری قرار دارد و می تواند کمک شایانی به سهولت تردد شهروندان در دسترسی به بزرگراههای اصلی شهری داشته باشد.  

شرفی در ادامه با اشاره به اهمیت محور امام رضا (ع) در منطقه اظهار کرد: این محور و مسیر آن دارای ظرفیتهای بسیار مناسبی برای دسترسی شهروندان به نقاط مسکونی است و پیگیر اجرا و تکمیل فعالیتها در این محور هستیم تا بهمن ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه یادآور شد: موضوع نوسازی و ایمن سازی بازار گل امام رضا(ع) در منطقه از دیگر مواردی بود که بازدید و مورد بررسی قرار گرفت.  

انتهای پیام//

۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 27648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =