تعیین میزان تخفیف بهای بازدید از باغ پرندگان برای گروه‌های خاص

لایحه تعیین بهای خدمات بازدید از مجموعه باغ پرندگان در سال ۱۴۰۱ در یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت و با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار شهر، همزمان با یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه تعیین بهای خدمات بازدید از مجموعه باغ پرندگان در سال ۱۴۰۱ برای دومین جلسه متوالی مورد بررسی قرار گرفت.

در جلسه نود و نهم شورا مقرر شد که بهای خدمات بازدید از مجموعه باغ پرندگان به ۴۰ هزار تومان افزایش یابد و امروز نیز میزان تخفیف برای گروه های خاص مشخص شد.

بر این اساس بهای خدمات برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران به همراه خانواده حداکثر ۶ نفر با ۵۰ درصد تخفیف، بازدیدهای گروهی دانش آموزان و دانشجویان غیر از روزهای تعطیل رسمی، پنج شنبه ها و جمعه ها با ۵۰ درصد تخفیف، بازدیدکنندگان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد خمینی(ره) و بهزیستی با ۷۰ درصد و خانواده ایثارگران، جانبازان، شهدا و معلولین و دارندگان کارت منزلت با ارائه کارت مربوطه به تعداد چهار نفر و بازدید کنندگان به صورت خانوادگی با ۵۰ درصد تخفیف اخذ می‌شود.

همچنین تصمیم گیری برای تعیین بهای استفاده از پارکینگ و همچنین بهای بلیت بازدیدکنندگان خارجی از مجموعه باغ پرندگان انجام شد.

انتهای پیام/

۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 27650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =