حضور دانش‌آموزان نابینا در موزه ملی ایران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ اعلام کرد: دانش‌آموزان نابینای مدرسه خزائلی از نمایشگاه ویژه نابینایان در موزه ملی ایران حضور پیدا کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، صبح امروز سه‌شنبه ۳ آبان‌ماه، و هم‌زمان با هفته نابینایان، دانش‌آموزان نابینای مدرسه خزئلی از نمایشگاه ویژه نابینایان در موزه ملی ایران حضور پیدا  کردند.

سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ ضمن اعلام این خبر گفت: فراهم‌کردن فضایی به منظور دسترس‌پذیرکردن جامعه برای افراد دارای معلولیت از ضروریات حوزه امور فرهنگی و اجتماعی در هر جامعه‌ به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نمایشگاه ویژه نابینایان در موزه ملی ایران افزود: نمایشگاه‌هایی از این دست می‌تواند به بهبود این امر برای نابینایان کمک کند؛ همچنین به فرهنگ‌سازی در زمینه جلب توجه اجتماع نسبت به این امر بپردازد.

ساداتی همچنین تشریح کرد: اداره سلامت منطقه ۱۲ با هدف افزایش نشاط و مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت بینایی نسبت به بازدید دانش‌آموزان دارای معلولیت بینایی مدرسه خزائلی از نمایشگاه ویژه نابینایان در موزه ملی ایران اقدام کرد.

به گفته وی، این بازدید که با حضور مربیان نابینای آموزشی همراه بود، از تعدادی از مربیان و دانش آموزان نخبه تقدیر شد.

انتهای پیام 

۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 27677

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =