رؤسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر ابقا شدند

همزمان با یکصد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، رؤسا و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورا برای سال دوم انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و یکمین جلسه شورا با بیان اینکه اگر با همان ساختار قبلی پیش برویم موفقیت ما در استمرار فعالیت ها بیشتر خواهد بود، اظهار کرد: در صورت تغییرات مشکلاتی برای کمیسیون ها به وجود خواهد آمد چراکه کمیسیون ها با توجه به تخصص اعضا و گرایش ها شکل گرفت و پیشنهاد من این است که مسیر فعلی ادامه پیدا کند.

وی افزود: یکی از کمیسیون های ما پنج نفره و مابقی کمیسیون های سه نفره است که پیشنهاد من این است که یک نفر از کمیسیون پنج نفر کاسته و به کمیسیونی دیگر اضافه شود.

چمران با تأکید بر اینکه تغییر مدیریت در مدت کوتاه آسیب زننده است، یادآور شد: بنابراین پیشنهاد می کنیم رؤسای کمیته ها نیز ابقا شوند. باید سعی کنیم ارتباط با یکدیگر به گونه ای مناسب تر انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به مدرک دکترای حقوق حبیب کاشانی و تخصص در این زمینه پیشنهاد می شود ایشان از کمیسیون برنامه و بودجه به کمیسیون نظارت و حقوقی منتقل شود.

لازم به ذکر است پیشنهاد مهدی چمران مبنی بر انتقال حبیب کاشانی به کمیسیون نظارت و حقوقی با ۱۲ رأی مورد مخالفت اعضا قرار گرفت و انتقال وی از کمیسیون برنامه و بودجه منتفی شد.

گفتنی است بر این اساس سید جعفر تشکری هاشمی به عنوان رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل، مهدی پیرهادی به عنوان رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، مهدی اقراریان به عنوان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی، مهدی عباسی به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی، محمد آخوندی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و نرگس معدنی پور به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی انتخاب و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورا نیز در سمت خود ابقا شدند.

انتهای پیام/

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 27815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =