کسب رتبه نخست منطقه ۱۹ در انضباط مالی بین مناطق ۲۲ گانه

شهردار منطقه ۱۹ گفت: شهرداری منطقه در فرایند ارزیابی ۶ ماهه ۱۴۰۱ در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در شاخص میزان انضباط مالی رتبه نخست(بسیار مطلوب) را کسب کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درخصوص کسب رتبه نخست این منطقه در انضباط مالی افزود: در این ارزشیابی که مربوط به اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران است، شهرداری این منطقه با کسب میانگین حسابی نمره ۸۰ توانست در صدر مناطق قرار گیرد.
او ادامه داد: در شاخص میزان برقراری انضباط مالی وضعیت عملکرد مناطق با استفاده از آیتم های ارزیابی در پنج دسته؛ بسیار مطلوب، مطلوب، متوسط، نیازمند توجه و ضعیف سطح بندی شده اند.
به گفته این مسئول این عملکرد در راستای تحقق بند سه ماده ۱۱ برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران و دستیابی مدیریت شهری به مأموریت ها، سیاست ها، تدابیرو رویکردهای شهرداری تهران، همچنین میزان تحقق اهداف کمی مصوب در این برنامه صورت پذیرفته است.
فرهادی بیان کرد:  امیدواریم با همکاری مجدانه کارکنان پرتلاش این منطقه بتوانیم زمینه های لازم در راستای ارتقای نظام پاسخگویی مالی و به هنگام به مبادی نظارتی و حفظ صیانت از خدمات شهرداری تهران را فراهم سازیم.

انتهای پیام 
 

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 27820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =