رنگ‌آمیزی فضاهای شهری نواحی سه گانه در منطقه ۸

اجرای خط کشی های معابر، نصب بلوک های عابر پیاده و ایمن سازی بزرگراه امام علی (ع) ، ۳۴۰ تن آسفالت ریزی در معابر، رنگ آمیزی شهری یک هزار متر مربع از فضاهای شهری در نواحی سه گانه از جمله مهترین فعالیت های روز دوم طرح راه خدمت در منطقه هشت است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، اجرای خط کشی های معابر، نصب بلوک های عابر پیاده و ایمن سازی بزرگراه امام علی (ع) در محدوده منطقه هشت از عمده ترین فعالیت های ترافیکی در دومین روز اجرای طرح خدمت در منطقه هشت است.

یکشنبه-هشتم آبان ۱۴۰۱- دومین روز اجرای طرح خدمت در این منطقه با نصب ۲۱ عدد تابلوی خطرنما در بزرگراه امام علی(ع) در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک آغاز شد.

همچنین ۱۱عدد استوانه ترافیکی با هدف افزایش ایمنی تردد خودروها در این بزرگراه نصب شد. بزرگراه امام علی(ع) از تقاطع بزرگراه شهید قاسم سلیمانی تا خیابان سبلان در محدوده منطقه هشت قرار دارد.

بر اساس این گزارش بخش دیگری از اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک در طرح راه خدمت شامل خط کشی ها معابر در منطقه می شود. در این حوزه نیز خیابان گلستان ۱۵۰ متر طول، ۳۰ متر مربع سرعتگاه در مسیر رفت و برگشت خیابان جانبازان غربی (مقابل عادل زاده)، ۱۵ متر مربع سرعتگاه در خیابان گلشن دوست قبل از مدرسه ابوذر انجام شد.

نصب ۳۰ متر طول بلوک عابر پیاده در محدوده میدان امام رضا(ع) و ابتدای خیابان گلشن دوست از دیگر اقدامات ترافیکی روز دوم اجرای طرح راه خدمت در منطقه هشت است.

۳۴۰  تن آسفالت ریزی در نواحی سه‌گانه منطقه هشت

در دومین روز اجرای طرح راه خدمت معابر اصلی و فرعی سطح محدوده با ۳۴۰ تن آسفالت پوشانده شد.

در اجرای این طرح، آسفالت ریزی محور شهید دکتر آیت با تناژ ۱۰۰ تن به صورت مکانیزه و ۲۴۰ تن آسفالت در معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی به صورت نیمه مکانیزه انجام گرفت.

در دومین روز اجرای طرح راه خدمت، لکه گیری و روکش آسفالت معابر در خیابان‌های شهیدان رجب بلوکات، مهرانپور، افشاری ومیادین ۸۵، ۵۱ و یازده، انجام و همچنین روکش مکانیزه مسیر اتوبوس های تندرو(بی آر تی) خیابان شهید دکتر آیت هم چنان ادامه دارد.

یک هزار متر مربع رنگ آمیزی شهری در نواحی سه گانه

بیش از ۳۰هزار متر مربع عملیات رفت و ‌روب معابر، یک هزار متر مربع عملیات بازپیرایی، ۵۰۵ متر مربع رنگ آمیزی المان و مبلمان شهری و ۴۲۲ متر مربع رنگ آمیزی جداره‌های شهری در روز دوم اجرای طرح خدمت در منطقه هشت با هدف زیباسازی بصری انجام شد.

در انجام این طرح در حوزه زیباسازی، پاکسازی برچسب های درب منازل و رنگ پوشاننده دیواره های شهری، رنگ آمیزی کافوهای برق به مقدار تقریبی ۵۰۵ متر مربع، انجام شد.

 همچنین در واحد فضای سبز بیش از یک هزار متر مربع عملیات بازپیرایی و هرس سرشاخه های زائد درختان و کندوکوب باغچه های و جمع آوری علف های هرز و نظافت باغچه ها صورت گرفت.

در حوزه خدمات شهری ۳۰ هزار متر مربع نظافت  و رفت و روب معابر، شستشوی مخازن و رنگ آمیزی زیر مخزنی ها به تعداد ۵۰ عدد، حدود یک هزار و۵۰۰متر طول لایروبی و شستشوی انهار، ۳۰۰ عدد شستشوی تابلوها و المان های شهری و همچنین ۳۵۰ متر مربع پاکسازی و برچسب‌کنی و شناسایی ۳۵ کولونی جانوران موذی با طعمه گذاری ۲/۲۵۰ کیلوگرم سم در سطح نواحی سه‌گانه انجام شده است.

انتهای پیام/

۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 27871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =