لایروبی و پاکسازی کانال سرپوشیده اصفهانک در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آغاز عملیات لایروبی و پاکسازی کانال سرپوشیده اصفهانک همزمان با شروع فصول بارندگی برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی گفت: عملیات لایروبی و پاکسازی مکانیزه کانال سرپوشیده ۶ هزار و ۳۰۰ متری اصفهانک با احداث ۲ دریچه در میدان شاهد ناحیه ۲ به منظور ورود ماشین آلات لازم در مسیرکانال آغاز شد.

او در ادامه به عملیات لایروبی و پاکسازی مکانیزه و دستی کانال ۴ هزار و ۳۰۰ متری ابوذر طی ۴۸ ساعت اخیر اشاره کرد و گفت: تمام طول مسیر این کانال و ۳ حوضچه مسیر آن با بهره گیری از ۵ دستگاه ماشین آلات مورد نیاز و ۱۵ نیروی انسانی به صورت فوریتی و جهادی پاکسازی کامل شد.

شهردار منطقه اضافه کرد:  همچین عملیات لایروبی و رسوب برداری مستمر شبکه‌های اصلی و فرعی جمع آوری آب های سطحی شامل انهار روبسته و روباز، حوضچه های رسوبگیر، منهول ها، کانال ها و مسیلها و نیز تعیین وظایف و تقسیم بندی کار نواحی و ستاد مرکزی بارش منطقه برای اجرای  عملیات کنترل و مهار آبگرفتگی احتمالی  انجام شد.

شرفی در پایان ادامه داد: ۲۳ نقطه حساس آبگیر سطح منطقه  شامل زیر پل بسیج، بزرگراههای امام رضا(ع)، امام علی (ع)، زیر پل خاوران و ... با حضور عوامل تعیین شده و استقرار شبانه روزی آنان، به شدت کنترل می شود.

انتهای پیام//

۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 27887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =