برگزاری آئین گرامیداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در منطقه ۲۰

آئین گرامیداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، با ادای احترام شهردار، مدیران ارشد و کارکنان منطقه به آستان آن حضرت انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی شهردار با همراهی مدیران ارشد و کارکنان این منطقه در گرامیداشت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حرکت از ساختمان مرکزی این منطقه ضمن زیارت و ادای احترام به آستان آن حضرت نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند.

به همین مناسبت همزمان با اولین روز ماه ربیع الثانی بعد از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهری شهرری، شهردار و مدیران منطقه ۲۰ و زائران و عاشقان سیدالکریم و مجاوران حرم ،مراسمی با اجرای مداحان اهل بیت، سخنرانی و برنامه انس با قران کریم برگزار شد.

محمد ناظم رضوی شهردار منطقه با اشاره به ویژه برنامه های  فرهنگی از جمله فضاسازی، آذین بندی، آماده سازی سطح شهر، مراسم جشن و نورافشانی با محوریت بزرگداشت محدث والامقام حضرت سیدالکریم (ع) در سطح منطقه افزود:  به همین مناسبت با همکاری نواحی هفت گانه و با مشارکت مساجد شاخص و پایگاه های بسیج، جشن های محلی در مساجد و سرای محلات برگزار شد.

او برپایی میز خدمت برای پاسخگویی به نیازهای زائران، تولید محتوا با محوریت معرفی الگوی سبک زندگی اسلامی-ایرانی و تاکید بر سیره عملی ایشان در فضای مجازی، برگزاری پویش نامه و دلنوشته به حضرت عبدالظیم حسنی (ع) در فضای مجازی و مدارس، برگزاری مراسم سخنرانی و محافل قرآنی در مساجد شاخص محلات و عطرافشانی قبور شهدای مدفون در آستان مقدس این حضرت را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام 

۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 27901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =