عناوین و ترتیبات وصول عوارض و بهای خدمات شهرداری تهران مشخص شد

همزمان با یکصد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه پیشنهاد عناوین و ترتیبات وصول عوارض و بهای خدمات شهرداری تهران برای اجرا در سال ۱۴۰۲ بررسی شد.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در جریان بررسی لایحه پیشنهاد عناوین و ترتیبات وصول عوارض و بهای خدمات شهرداری تهران برای اجرا در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: بر اساس قانون درآمدهای پایدار موظف هستیم عناوین را به شورا ارائه دهیم و پس از تصویب به وزارت کشور ارسال و ابلاغ آن انجام شود.

وی با اعلام اینکه تا آذر ماه باید اقدامات انجام شود و شورا نیز عدد عوارض را مشخص کند، خاطرنشان کرد: عناوین حتما باید لحاظ شود، چرا که در غیر این صورت در آینده گرفتار دیوان عدالت می شویم و لایحه ابطال می شود. یک تبصره نیز باید در خصوص مالیات در بودجه لحاظ شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: در این جلسه تنها عناوین مشخص می شود و پس از بررسی در شورای عالی استانها و تصویب عناوین، بررسی های لازم برای تعیین اعداد و ارقام انجام خواهد شد.

گفتنی است لایحه پیشنهاد عناوین و ترتیبات وصول عوارض و بهای خدمات شهرداری تهران برای اجرا در سال ۱۴۰۲ با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 27916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =