فراخوان دعوت به عضویت در کانون نوجوانان

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ با انتشار فراخوانی از نوجوانان دعوت کرد تا با عضویت در کانون نوجوانان به مدیریت شهری مشاوره بدهند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای گفت: در فراخوانی از نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت در زمینه‌های محیط‌زیست، پسماند، ترافیک و آلودگی هوا، فرهنگی و ورزشی، مشارکت‌های محلی و خدمات اجتماعی، روابط‌عمومی و فن‌آوری خواسته شده تا به عضویت در کانون نوجوانان درآیند.

وی  افزود: کانون‌های نوجوانان در چند سطح فعال است. عده‌ای در محدوده ناحیه فعالیت دارند و با برپایی انتخابات یک دختر و یک پسر انتخاب می‌شوند و به نمایندگی از آن ناحیه در برنامه‌های منطقه حضور دارند. همچنین از بین ۹ ناحیه منطقه ۲، یک دختر و یک پسر هم به‌عنوان دبیر نوجوانان منطقه برگزیده خواهدشد.

رجای  با بیان اینکه داشتن حداقل ۱۲ و حداکثر ۱۸ سال سن شرط عضویت در کانون‌های نوجوانان است ادامه داد: نوجوانان منتخب هر ناحیه و منطقه به‌عنوان بازوان مدیریت شهری تلقی شده و اگر برنامه‌ای یا طرحی را ارائه دهند، پس از بررسی در جلسه‌های مشورتی اجرایی می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی  شهرداری منطقه۲ درباره چگونگی ثبت‌نام نوجوانان علاقه‌مند هم گفت: فراخوان شرکت در این کانون از طریق  مدارس، مساجد و سراهای محله  اطلاع رسانی شده است وعلاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام به نزدیک‌ترین سرای محله مراجعه کرده و یا  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۰۳۲۴۴۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 27931

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =