پاداش بهره‌وری همکاران شهرداری باحداقل ۲۰۰درصد افزایش پرداخت می‌شود

عصر روز سه‌شنبه -۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۴-معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی و امور شورا با حضور در اداره‌کل سرمایه‌انسانی از این مجموعه بازدید و به گفت‌وگو با مدیران و کارکنان این اداره پرداخت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، در ابتدای بازدید «مجید باقری» معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی و امورشورا با حضور در واحدهای مختلف، ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان و بررسی روند کار و نحوه خدمات‌رسانی، در جریان موضوعات و چالش‌های این مجموعه قرار گرفت.

باقری در جمع شورای مدیران سرمایه‌انسانی ضمن اطلاع از روند آخرین وضعیت امور و بررسی برنامه‌های در دست اقدام و پیش‌رو ، از زحمات صورت‌گرفته قدردانی و بر ضرورت پیگیری و تسریع و تدقیق اقدامات تاکید کرد.

وی در ادامه، از افزایش ۲۰۰ درصدی میزان پاداش بهره‌وری پرداختی به پرسنل شهرداری تهران خبر داد و اظهار داشت: پاداش بهره‌وری همکاران شهرداری در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ حداقل با ۲۰۰درصد افزایش همراه با حقوق این ماه پرداخت می‌گردد.

بر همین اساس مقرر شده مدیران محترم سطوح مختلف با ارزیابی دقیق از عملکرد همکاران بر مبنای شاخص‌های بهره‌وری و ارزیابی سازمانی در جهت بهبود عملکرد سازمانی، نسبت به ارائه لیست نهایی پاداش بهره‌وری جهت پرداخت در پایان ماه اهتمام نمایند.

وی همچنین از شارژ کارت رفاهی همکاران بمناسبت میلاد خجسته حضرت امام حسن عسکری (ع) خبر داد.

گفتنی است در این نشست صمیمـانه گزارش مبسوطی از عملکرد یک‌ساله اداره‌کل از سوی «قهرمانی» مدیرکل سرمایه‌انسانی نیز ارائه گردید.

انتهای پیام /

۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 27982

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =