زنگ استکبار در مدرسه زینبیه اسلامی نواخته شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از نواختن زنگ استکبار جهانی در مدرسه زینبیه اسلامی به مناسبت روز دانش‌آموز خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ ضمن گرامی‌داشت روز دانش‌آموز (۱۳ آبان)، دانش‌آموزان دختر را پرچم‌دار ارزش‌های ناب انقلاب‌ دانست و گفت: حفظ حجاب برای دانش‌آموزان دختر ما، نماد استکبارستیزی و ابزار مقاومت در برابر هجمه‌های دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی است.

ساداتی با یادآوری ایثارگری‌های دانش‌آموزان انقلابی در تاریخ انقلاب افزود: ۱۳ آبان، یادآور آرمان‌خواهی جوانانی است که علیه طاغوت و برای استقلال و ارزش‌های دینی خود قیام کردند و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ایفا کردند.

وی سپس از نواخته‌شدن زنگ استکبار در مدرسه دخترانه زینبیه اسلامی خبر داد و گفت: این مراسم به مناسبت گرامی‌داشت روز دانش‌آموز در این مدرسه واقع در ناحیه ۶ شهرداری منطقه ۱۲ به اجرا درآمد که در آن دانش‌آموزان، شعارهای استکبارستیزانه سر دادند و در شعارهایشان بر ارزش‌های دینی و انقلابی خود تأکید کردند.

مراسم نواختن زنگ استکبار، روز گذشته، ۱۱ آبان‌ماه، با حضور احمدرضا اصلانی، رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۲ و برخی مدیران حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ به اجرا درآمد.

اصلانی در این مراسم بر حفظ حجاب زینبی بین دانش‌آموزان این مدرسه تأکید کرد و گفت: برای فرزندان ما شایسته است که در رعایت احترام به بزرگترهای خود مانند پدر و مادر، معلمان و... بیش از پیش کوشا باشند تا مایه افتخار آنها و کشورشان شوند.

انتهای پیام/

۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 27988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =