نمایشگاه عکس و پوستر «جهاد تبیین رسانه‌ای» در منطقه۱۱ برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ از برگزاری نمایشگاه عکس مجازی با موضوع جهاد تبیین رسانه ای در بستر شبکه های مجازی داخلی خبر داد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ محدثه ذوالفقاری؛ مدیر اداره روابط عمومی این منطقه از برپایی نمایشگاه عکس با موضوع جهاد تبیین رسانه ای خبر داد و گفت: با توجه به موضوعات اخیر کشور و هجوم رسانه های غربی در دروغ پراکنی نسبت به وقایع تاریخی به الاخص ماجرای کودتای۲۸ مرداد و تسخیر لانه جاسوسی هم زمان با سالروز پیروزی بزرگ دلاور زنان و مردان دانش آموز و دانشجو برای تسخیر لانه جاسوسی؛ به همت و مشارکت جوانان طراح و انقلابی از شهروندان منطقه۱۱ تهران مجموعه تصاویر و پوستر های روایت گرا از تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان نمایشگاه مجازی جهاد تبیین رسانه ای در بستر شبکه های اجتماعی داخلی در این ایام منتشر می شود.

او ضمن اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان گفت: اهالی رسانه با ابزاری که در اختیار دارند نباید اجازه بدهند که تاریخ برای نسل جدید وارونه معرفی شود و جای ظالم و مظلوم با سلاح پروپاگاندای رسانه های خارج نشین تغییر کند .

ذوالفقاری در ادامه اعلام کرد: از هفته پیش طی فراخوان عمومی بیش از ۲۰ طراح نوجوان از شهروندان منطقه۱۱ تهران اعلام همکاری کردند تا در این نمایشگاه مجازی مشارکت کنند .

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران گفت: تحریریه روابط عمومی این منطقه در شبکه های مجازی داخلی فعال است و آثار هنری طراحی شده با این موضوعات در پلتفرم بله به نشانی tehranmunicipality11 منتشر می شود.

انتهای پیام

۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 28005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =