معاینه و غربالگری رایگان کارگران کارخانه لبنیات پاک

شهردار منطقه ۹ گفت: در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی، ویزیت رایگان پزشکی برای کارگران و پرسنل کارخانه لبنیات پاک با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه ۹، خیرین جهادی قرارگاه مرصاد، ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط پروفسور علیرضا عصمت فوق تخصص قلب و عروق انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: هدف از اجرای برنامه‌هایی همچون ویزیت رایگان کارگران ترویج فرهنگ جهادی بین پزشکان متخصص و فوق تخصص درزمینه‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و توجه به نیازهای سلامت جسم و روان پرسنل ادارات و کارگرانی است که زمان زیادی از زندگی خود را در محیط کار به سر می‌برند و زمان زیادی برای سلامتی و چکاپ خود و رفتن به مطب پزشک را ندارند.
او افزود: در این کار جهادی تعداد ۴۵ نفر از پرسنل معاینه و غربالگری شدند و آزمایش  داروهای مورد نیازشان توسط پزشک مربوطه تجویز شد.
شهردار منطقه ۹ ابراز امیدواری کرد: این اقدامات در راستای انجام مسئولیت اجتماعی پزشکان انجام می‌شود که امید است مسئولین و پزشکان زیادی با استقبال از این طرح و برنامه‌ها به منظور اجرای فرهنگ جهادی و ترویج آن حمایت‌های خود را داشته باشند تا جامعه‌ای سالم و با بهره‌وری بالا از پرسنل و کارگران زحمتکش ادارات و مراکز صنعتی داشته باشیم.
گفتنی است پرفسور عصمت مدیر عامل بیمارستان رامتین از خیرین جهادی در عرصه پزشکی و فوق تخصص قلب و عروق، متخصص جراح عمومی، متخصص ریه و متخصص پیوند اعضا است.

انتهای پیام
 

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 28019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =