تعمیر و بازسازی وسایل وزرشی بوستان‌ها در منطقه ۸

نصب بیش از ۱۰۰ عدد استوانه پلاستیکی، تابلوهای راهنمایی و انتظامی و گل گاردریل از جمله مهمترین اقدامات روز پنجم اجرای طرح خدمت در حوزه حمل و نقل و ترافیک در منطقه هشت است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، همزمان با پنجمین روز از اجرای طرح خدمت علاوه بر تعمیر چراغ راهنمایی و رانندگی تقاطع خیابان های بهار و رشید ، ۲۴ استوانه پلاستیکی در خیابان های شهید دکتر آیت، دماوند و زیرپل خاقانی نصب شده است.

همچنین ۲۱ عدد تابلوی راهنمایی انتظامی در میادین شقایق و امام رضا (ع) و تقاطع خیابان های جویبار و شهید صادقی نصب شده است. علاوه بر این دو تابلوی هدایت مسیر در تقاطع های خیابان های جانبازان- رشید و جانبازان دردشت نصب شده است. نصب ۷۰ عدد گل گاردریل در بزرگراه شهید باقری نیز از دیگر اقدامات ترافیکی در پنجمین روز اجرای طرح خدمت در این منطقه است.

مهمترین عناوین اجرا شده در طرح خدمت در سطح نواحی سه‌گانه با لایروبی بیش از سه هزار متر مربع و روفت‌وروب ۳۰ هزار متر و شست‌شوی ۲۰۰ المان ترافیکی در حوزه خدمات شهری انجام شد. همچنین در مجموع تعداد ۱۲۰ مخرن و زیر مخزنی شست‌وشو و رنگ‌آمیزی شد. طعمه گذاری کلونی‌های شناسایی شده در ۳۵ نقطه نیز انجام گرفت. رنگ آمیزی ۵۴۰ متر دیواره شهری و ۲۴۰ متر مربع المان شهری نیز در حوزه زیباسازی انجام گرفت.

بازپیرایی دو هزار و ۶۵۰ مترمربع، کاشت ۲۰ اصله نهال، مرمت ۶ آبنما در سطح بوستان‌ها و میادین، عملیات تشتک زنی ۳۶۰ اصله درخت  رفع نقص سرشعله‌ها به تعداد ۳۵ شعله، تعمیر و بازسازی وسایل وزرشی بوستان ها و مرمت سرویس‌های بهداشتی نیز در حوزه فضای سبز منطقه هشت انجام گرفت.

انتهای پیام/

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 28020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =