نحوه خدمت‌رسانی شهرداری، پایتخت را به شهری بانشاط و امن تبدیل می‌کند/ تاثیر پروژه‌های افتتاح شده امروز بر مدیریت هرچه بهتر آب

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این نوع خدمت‌رسانی کمک می‌کند پایتخت، شهری بانشاط، امن و آرام باشد، گفت: ممکن است مساله آب چالش‌های جدی را گریبانگیر کشور کند که پروژه‌هایی از جنس پروژه‌هایی که امروز توسط شهرداری تهران به بهره برداری رسیده، می‌تواند به رفع این مشکلات کمک کند.

به گزارش خبرنگار شهر، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از پنج پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در تهران که امروز -شنبه ۱۴آبان ماه ۱۴۰۱- در یازدهمین شنبه امید و افتخار انجام شد، ضمن تشکر از برگزاری شنبه های امید و افتخار توسط شهرداری اظهار کرد: این خدمات رسانی نقطه امید و غرور آفرینی برای شهر تهران خواهد بود. امیدواریم به واسطه این خدمات اعتماد مردم به مسئولان بیشتر شود، هرچند مردم در ۱۳ آبان‌ نشان دادند پای انقلاب و نظام هستند که این وظیفه مسئولین را برای خدمتگزاری سنگین تر می کند تا مشکلات مردم را برطرف کنند. 

وی با تاکید بر اینکه این نوع خدمت رسانی کمک می کند پایتخت، شهری بانشاط، امن و باآرامشی باشد، افزود: امروز ۵ پروژه نگهداشت شبکه آب‌های سطحی افتتاح می شود. با توجه به اینکه امروز کشور با مشکل کمبود آب به دلیل کاهش بارندگی ها درگیر است، این پروژه ها به مدیریت هر چه بهتر آب کمک می کند. در کمیسیون امنیت مجلس نیز یک کمیته آب تشکیل شده که امیدواریم بتوانیم در این حوزه جدی تر ورود کنیم، چون ممکن است مساله آب چالش های جدی را گریبانگیر کشور کند که این پروژه ها می تواند به رفع این مشکلات کمک کند. 

الهیان در پایان خاطرنشان کرد: در مجلس نیز آمادگی هر گونه تعاملی را  داریم تا ظرفیت مجلس هم برای حل معضلات و مشکلات شهر تهران به کمک بیاید. 

طرح‌ها باید منطبق با شرایط شهرها باشد

به گزارش شهر در ادامه این مراسم سمیه رفیعی دیگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مساله ای که این روزها شاهد هستیم و در حال تبدیل به دغدغه و چالش‌ شده بحث بحران آب است، بیان کرد: این شبکه های مدیریت آب‌های سطحی در تهران توسط شهرداری به صورت محلی طراحی شده که کار فوق العاده ای است، چرا که طرح ها باید منطبق با شرایط شهرها باشد و تهران شرایط جغرافیایی خاصی دارد. 

وی با بیان اینکه جمع آوری آب های سطحی نیز یکی از مسائل این شهر است و امیدواریم این پروژه ها با قوت ادامه پیدا کند، افزود: جمع آوری آب های سطحی نیاز به تصفیه نیز دارد چرا که آلودگی در منابع وجود دارد. برای تصفیه آن نیز باید متناسب با مختصات تهران فکر جامعی کرد. امیدواریم به اتفاق هم حال محیط زیست تهران را بهتر کنیم چرا که عمده مشکلات تهران اساسا محیط زیستی است. 

انتهای پیام/

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 28033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =