زمین چمن مصنوعی مجموعه شهر سالم ۲ به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با همراهی شهردار منطقه ۲۰ از روند اجرای عملیات بازسازی زمین چمن مصنوعی مجموعه شهرسالم ۲ بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه گفت: زمین چمن مصنوعی این مجموعه با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ و سازمان ورزش شهرداری تهران، به‌زودی به بهره برداری می رسد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

ناظم رضوی با بیان اینکه عملیات تعویض چمن مصنوعی، رنگ‌آمیزی، مرمت سکوها و بهسازی سرویس های بهداشتی و رختکن ها در این مجموعه انجام شده است، گفت:  برای توسعه ورزش شهروندی از امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده می کنیم.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، در این بازدید بر ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و توسعه ورزش شهروندی و همگانی، برنامه‌ریزی‌های عملیاتی جشنواره‌ها و همایش‌های ورزشی و ارائه طرح هایی برای پهنه جنوبی شهر برای استفاده از تمامی امکانات موجود تأکید کرد.

او در ادامه در بازدید از مدرسه دخترانه استعدادهای درخشان حضرت زینب (س) تصریح کرد: سازمان ورزش با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ تلاش می‌کند به‌ منظور ایجاد عدالت اجتماعی، امکانات مناسب ورزشی را در اختیار مدارس منطقه و دانش‌آموزان قرار دهد و شرایط مطلوبی را برای بهره‌مندی اقشار مختلف شهروندان از امکانات ورزشی فراهم کند.

انتهای پیام 

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 28035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =