تجهیز مدارس منطقه۲ به وسایل ورزشی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: مدارس غرب تهران برای انجام فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان به وسایل مختلف تجهیز شدند.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای گفت: با توجه به نقش ورزش در افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه ،توسعه ورزش، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی  به شمار می رود. بر همین اساس  در طرح حمایت از مدارس، آماده‌سازی واحدهای آموزشی برای ورزش دانش‌آموزان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برای حمایت از مدارس و فضای ورزشی دانش‌آموزان،  همزمان با مناسب‌سازی حیاط بیشتر واحدهای آموزشی، سالن‌های ۲ مدرسه عفاف و حُسنیه هم به امکانات مختلف تجهیز شدند.
رجای وسعت هریک از سالن‌های ورزشی این مدارس را حدود ۱۰۰‌متر دانست و ادامه داد: مدرسه عفاف با داشتن بیش از ۵۰۰ و مدرسه حسنیه با بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند محلی برای ورزش بودند که با تجهیز سالن‌هایشان این امکان برایشان فراهم شده است
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۲ درباره امکانات این سالن‌ها افزود: تاتمی، دیوارپوش، کولرگازی و...در سالن‌ها نصب و اکنون امکان استفاده دانش‌آموزان از این فضا فراهم شده است.
وی درباره اجرای مسابقه و برنامه ورزشی متنوع ویژه گروه‌های سنی در سالجاری گفت: به همین منظور ایستگاه‌های ورزش شهروندی ویژه بانوان و آقایان در منطقه فعال و در دو شیفت صبح و عصرمیزبان شهروندان علاقه‌مند به ورزش هستند.

انتهای پیام

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 28054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =