برپایی غرفه نمایشگاهی شهدای شاهچراغ منطقه ۷ در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برپایی غرفه های متنوع از سوی این منطقه همزمان با ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی گفت: وقوع سه واقعه تاریخی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت محمدحسین فهمیده در ۱۳ آبان ماه دلیل اهمیت ویژه این روز در تاریخ کشورمان است. از همین رو هر ساله در تلاشیم تا این روز را هرچه باشکوهتر برگزار کنیم تا جوانان و نوجوانان بالاخص نسل چهارمی های انقلاب این روز را از یاد نبرند.

وی در ادامه عنوان کرد: برپایی نمایش زباله دان تاریخ، برنامه های ورزشی، بازی های بومی و محلی، برنامه های سلامت محور، مشاوره کارآفرینی، برپایی غرفه نمایشگاهی شهدای شاهچراغ، پویش پرچم، نقاشی کودک، برپایی نمایشگاه با حضور هنرمندان برجسته خطاط و نقاش با موضوع ۱۳ آبان تنها بخشی از اقدامات این منطقه در خیابان طالقانی تقاطع موسوی بوده است.

معاون شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: ما همواره باید قدردان شهدا و خانواده این عزیزان باشیم که با جانفشانی های بی بدیل خود باعث حفظ و صیانت جمهوری اسلامی ایران شدند تا ما امروز بتوانیم در امنیت و آسایش در کشور عزیزمان زندگی کنیم.

انتهای پیام 

۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 28060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =