پلاک‌های واقع در حریم راه‌آهن تهران-تبریز تعیین تکلیف شوند

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر تعیین تکلیف ۱۳ هزار و ۵۰۰ پلاک رها شده در مناطق ۱۷ ،۱۸ و ۱۹ و حریم راه‌آهن تهران- تبریز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعیین تکلیف راه آهن تهران- تبریز تصریح کرد: ۱۳ هزار و ۵۰۰ پلاک در حریم راه آهن تهران- تبریز رها شده اند که با توجه به انتقال راه آهن به زیرزمین، این پلاک ها نباید محدود به قوانین ساخت و ساز در حریم باشند.

وی ادامه داد: مشکل عدم ساخت و ساز در مناطق ۱۷ ،۱۸ و ۱۹ باید در دستور بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم با اقدامات لازم کام مردم را شیرین کنیم.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز در یکصد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بی اطلاعی در خصوص برنامه های شهرداری اظهار کرد: ما نمی توانیم در خصوص برنامه هایی که اجرا می شود و اتفاقاتی که می افتد پاسخ مناسبی بدهیم و از رسانه ها برنامه ها را با خبر می شویم. لذا درخواست داریم در قالب خبرنامه ها از برنامه های شهرداری اطلاع پیدا کنیم.

وی با اشاره به اقدام شهرداری برای راه اندازی هلدینگ اقتصادی در شهرداری تصریح کرد: در این دوره خوشبختانه مقاوم سازی پل‌ها به شرکت یادمان سازه بازگشت و حالا اعلام شده که این شرکت در قالب هلدینگ اقتصادی اداره شود و اگر قرار است چنین اتفاقی روی دهد باید این هلدینگ از شورای اسلامی شهر مجوز دریافت کند.

انتهای پیام/

۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 28084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =