پخش فیلم‌های منتخب نوجوان در جشنواره «ایران آینده»

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ با مشارکت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، فیلم‌های منتخب ویژه نوجوانان را در جشنواره «ایران آینده» اکران می کند.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با هفته ملی نوجوان، فیلم‌های منتخب ویژه نوجوانان تا ۲۰ آبان ماه همه روزه در دو ساعت ۱۷ و ۱۹ به صورت رایگان در باغ کتاب تهران اکران می شود.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ با توجه جدی به آثار مفید و اثربخش مدیوم سینما و مفاهیم تربیتی و آموزشی آن، فیلم‌های پرمخاطب و پرآموزه ای همچون: «درسی برای فردا» به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد، «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری، «قهرمان» (انیمیشن) به کارگردانی کیانوش عابدی، «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی سیدحسین سلطانی، «سایه‌ای که نور شد» به کارگردانی نازنین سبحان سربندی، «روزی کلاغی» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «آقای مدیر» به کارگردانی حسن آقا کریمی، «مادر» به کارگردانی لیلا میرهادی و... را جهت پخش در این جشنواره انتخاب کرده است که در اولین روز از اجرای آن، با استقبال فراوان نوجوانان و خانواده ها مواجه شد.

همچنین نشست نقد و بررسی برخی از فیلم های منتخب با حضور عوامل فیلم در سالن اکران برگزار می شود. علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از نام و زمان اکران فیلم ها به صورت روزانه با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

جشنواره بازی، سرگرمی، مسابقه و محصولات «ایران آینده» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری شبکه امید و سایر نهادهای فعال در حوزه نوجوانان، تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران و گذرهای منتهی به این مجموعه در منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 28127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =